Μπορεί να φαντάζει – και να είναι – απίστευτο ποσό για ένα τετράτροχο, όμως αποτελεί πραγματικότητα. Και αφορά μια σπάνια Alfa Romeo 8C 2300 Figoni Cabriolet Décapotable!
Στην προσεχή δημοπρασία του Bonhams Scottsdale, η πανέμορφη δημιουργία της μιλανέζικης φίρμας αναμένεται να σπάσει το ρεκόρ της υψηλότερης τιμής στα χρονικά του οίκου, το οποίο μέχρι σήμερα κατέχει μια Mercedes-Benz 540 K Special Roadster του 1937. Πόσο είχε πουληθεί το «Αστέρι»; 9,9 εκατομμύρια δολάρια, ή λίγο πάνω από 8,9 εκατομμύρια ευρώ.
Δείτε ακόμα: Μεθυστική Alfa Romeo GTV Cup για ρομαντικούς
Μία από τις μόλις 7 8C 2300 Figoni Cabriolet Décapotable, από το 1932, εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 11 εκατ. δολάρια (9,9 εκατ. ευρώ) στην προσεχή δημοπρασία, καθότι είναι από τις πιο σπάνιες Alfa που μπορεί να βρει κανείς. Κάτω από το μακρύ καπό συναντάμε έναν 8κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, 2.336 κ.εκ. με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου Roots. H απόδοση των 150 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. ήταν ασύλληπτο νούμερο για αρχές δεκαετίας του 30, αλλά αυτό που πραγματικά ξέφευγε από τα όρια της πραγματικότητας για αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η τελική ταχύτητα: η συγκεκριμένη έκδοση της 8C είχε μετρηθεί στα 197 χλμ./ώρα! Και πώς επιβράδυνε από αυτά τα επίπεδα; Με ταμπούρα σε όλους τους τροχούς!
Το σασί και το αμάξωμα είναι χειροποίητα, με τη μετάδοση της κίνησης να αναλαμβάνει ένα 4άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τον εν λόγω κινητήρα, να έχει χρησιμοποιηθεί στην αγωνιστική εκδοχή της 8C στις 24 Ώρες του Λε Μαν, το 1933.
Διαβάστε επίσης: «Θεϊκή» Alfa Romeo 4C με 304 χλμ./ώρα τελική!
Όπως αναφέραμε, όλες κι όλες 7 8C 2300 βγήκαν από την καροσερί του Joseph Figoni. Τα ίχνη για 2 εξ αυτών, χάθηκαν στο πέρας των ετών. Κάτι που σημαίνει πως η σαγηνευτική και vintage οπτασία των φωτογραφιών, είναι 1 από τις 5 που διασώζονται. Και απολύτως αναμενόμενα, αντιμετωπίζεται ως «Ιερό Δισκοπότηρο» από τους συλλέκτες.