Στην Ευρώπη έχουμε για συνώνυμο του drift τις BMW M3. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όμως, ένα είναι το όνομα των πλαγιολισθήσεων: Nissan Silvia.
Το πισωκίνητο κουπέ από την Γιοκοχάμα, ανέθρεψε και εκπαιδεύει ακόμα γενιές drifter. Το καταπληκτικό στήσιμο, η φιλικότητα στις αντιδράσεις και ο SR20DET έχουν μετατρέψει τη «Σιλβή» σε πρώτης τάξεως δασκάλα, αλλά και οικόσημο της πλαγιολίσθησης σε όλο τον κόσμο. Ο 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο αφήνει πίσω του με μοναδική ευκολία τα 250 άλογα και 275 Nm (το S15 Spec-R, που θα μας απασχολήσει παρακάτω), ξεπερνώντας του 450 και 500 ίππους μέσω βελτίωσης. Ακόμα και τα 600 άλογα δεν σπανίζουν, αν και για τις «βαριές» περιπτώσεις αναλαμβάνουν τροπέτα από Skyline R33/R34, με τον RB26DETT κάτω από το καπό.
Αυτό που βλέπουμε διατηρεί τον SR20DET, αλλά σε ελαφρώς πιο «μπαμπάτσικη» μορφή. Ένα κιτ υπερκυβισμού έχει αυξήσει τη χωρητικότητα στα 2.1 λίτρα, συνοδευόμενο από μεγαλύτερο τούρμπο-intercooler, νέο εγκέφαλο και αναβαθμισμένη εξάτμιση. Το τελικό αποτέλεσμα αριθμεί 400 ίππους και 458 Nm, πλαισιωμένο από τις ανάλογες επεμβάσεις σε εμφάνιση και στήσιμο. Ένα ολοκληρωμένο coilover kit φροντίζει για το δεύτερο, την ώρα που το ανθρακονημάτινο body kit (αποτελούμενο από splitter, ποδιές, διαχύτη, αλλά όχι «απλώστρα») και οι 18άρες λευκές ζάντες της Rays αναλαμβάνουν την αισθητική. Το αποκορύφωμα, ωστόσο, είναι το χρώμα. Με όνομα Lamborghini Orange προέρχεται από την Diablo και έχει εφαρμοστεί με ακρίβεια κωδικού στο «κορμί» της Γιαπωνέζας!
Η οποία βελτιώθηκε με σκοπό τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα D1 GP, του 2015. Κατά συνέπεια υπάρχει ο απαραίτητος «πύργος» για το υδραυλικό χειρόφρενο, μαζί με aftermarket τιμόνι/μπάκετ καθίσματα και πενταλιέρα για το κοντρόλ των γωνιών, αλλά και roll cage. Το εν λόγω Silvia έχει κυκλοφορήσει αρκετά, καθώς η καρότσα έχει 250.000 χλμ. Για αυτό και η τιμή του στο Yahoo Auctions βρίσκεται σχετικά χαμηλά, στα 3,3 εκατομμύρια γεν (λίγο κάτω από 26.000 ευρώ).