Η υβριδική τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των Suzuki εδώ και μια διετία. Όλα τα μοντέλα της γκάμας, πλην Jimny, προσφέρονται με μοτέρ που συνδυάζονται με ήπια υβριδικά συστήματα 48V. Επίσης, τα βασισμένα νέα Suzuki Swace και Across βασίζονται στα υβριδικά Toyota Corolla και RAV4 αντίστοιχα. Plug-in χωρίς βοήθεια άλλης εταιρείας δεν κυκλοφορεί ακόμα, όμως αυτό δεν σημαίνει πως οι Ιάπωνες δεν το έχουν παρουσιάσει. Και μάλιστα εις διπλούν!
Το 2009 εμφανίστηκε το Swift Plug-In Hybrid Concept, βασισμένο στην 3η γενιά του μοντέλου. Ένας ηλεκτροκινητήρας 74 ίππων και 180 Nm ροπής φρόντιζε για την κίνησή του, έχοντας έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 658 κ.εκ. και 70 ίππων να λειτουργεί ως γεννήτρια. Κατά βάση δηλαδή, το Swift PHEV κινείτο με το ρεύμα. Όταν αυτό εξαντλείτο, μετά από περίπου 30 χλμ., έπαιρνε μπροστά το θερμικό μοτέρ και φόρτιζε τη μπαταρία των 2,66 kWh, κινώντας παράλληλα το αυτοκίνητο. Η μέση τιμή της κατανάλωσης περιοριζόταν στα μόλις 2,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η μπαταρία απαιτούσε 1,5 ώρες για να γεμίσει σε παροχή 100V και 1 ώρα σε παροχή 200V.
Το project δεν προχώρησε τελικά πέρα από το στάδιο του πρωτοτύπου, όμως ήταν τόσο φιλόδοξο ώστε η Suzuki όχι μόνο δεν το εγκατέλειψε, αλλά το εξέλιξε. Για την ακρίβεια, μεσολάβησε η Maruti και κράτησε το plug-in Swift ζωντανό. Το 2014 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Δελχί το Swift Range Extender. Η εναλλακτική εκδοχή του Plug-In Hybrid, πατώντας στην 4η γενιά του ιαπωνικού σουπερμίνι και εμφανίζοντας ακόμα καλύτερα νούμερα απόδοσης. Το ίδιο αυτοκίνητο είχε παρουσιαστεί δυο χρόνια νωρίτερα στο Σαλόνι της Γενεύης, αλλά καθαρά ως πρωτότυπο. Ο συνδυασμός του θερμικού μοτέρ (πάντα 658 κ.εκ.) με τον ηλεκτροκινητήρα ήταν ισχυρότερος, φτάνοντας τα 83 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και τα 195 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνονταν στα 12,6 δλ. και η τελική στα 165 χλμ./ώρα, όμως ήταν η επίδοση στον τομέα της κατανάλωσης που προκάλεσε αίσθηση.
Το Swift Range Extender ήθελε μόλις 1,73 λτ. καυσίμου για να διανύσει 100 χλμ., σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση στα -τότε- 104 χρόνια της Suzuki! Επίδοση που, μέχρι σήμερα, παραμένει ακατάρριπτη! Μάλιστα, πολλοί συνέκριναν την κατανάλωσή του με τα scooter της εταιρίας. Η Maruti είχε ανακοινώσει πρόγραμμα συνεργασίας με την κυβέρνηση της Ινδίας, που προέβλεπε αρχικά την αγορά 1.000 Range Extender για τις ανάγκες δημοσίων υπηρεσιών. Το τι έγινε τελικά, παραμένει μυστήριο. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έχουν υπάρξει, με την επικύρωση της συμφωνίας να φημολογείται πως εκκρεμεί, όμως φωτογραφίες από τους ινδικούς δρόμους δείχνουν plug-in Swift να κυκλοφορούν κανονικά.