Το μάρκετινγκ και οι διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να πάρουν πολύ επιθετική μορφή στην Αμερική, σε βαθμό απευθείας αντιπαράθεσης ανταγωνιστικών προϊόντων σε σποτ. Η Acura πήγε ένα βήμα παραπέρα, συγκρίνοντας το νέο TLX με τη BMW Σειρά 3 στο ίδιο της το site, αλλά οι άνθρωποί της κάπου δεν διάβασαν σωστά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανταγωνιστή…
Το αμερικανικό πολυτελές brand της Honda συγκρίνει την κορυφαία έκδοση του νέου της μεσαίου με την αντίστοιχη της Σειράς 3 σε κάθε τομέα, βγάζοντας φυσικά νικητή το μοντέλο της παντού. Το TLX Type S SH-AWD, για παράδειγμα, «έχει τολμηρό εμπρός μέρος», όπου η Diamond Pentagon μάσκα «αποτελεί μια δήλωση επιθετικότητας», συγκριτικά με το «ελκυστικό, αλλά συγκρατημένο styling της M340i». Ανάλογα τα αποτελέσματα και στο πίσω μέρος, όπου «οι διπλές απολήξεις ενσωματώνονται συντηρητικά στο πίσω προφίλ της M340i», την ώρα που «οι μεγάλες τετραπλές απολήξεις του TLX Type S επιδεικνύουν τη σπορ επιθετικότητα». Το TLX κερδίζει επίσης στις ζάντες (20άρες αντί 18 ιντσών), τον εξοπλισμό (στάνταρ δερμάτινα καθίσματα με εξαερισμό αντί προαιρετικών δίχως), ακόμα και το τιμόνι (flat bottomed απέναντι σε συμβατικό).
Η Acura είναι τόσο σίγουρη για το προϊόν της, δε, ώστε «ανοίγει» τη σύγκριση με το αποτέλεσμα: «Η BMW M340i δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το TLX Type S σε σχεδίαση και καινοτομία» μας λένε οι Αμερικανοί, παραθέτοντας από κάτω τα βασικά χαρακτηριστικά μαζί με την τιμή. Το κορυφαίο TLX υστερεί μεν σε ισχύ (355 άλογα αντί 382), αλλά έχει δυο παραπάνω ταχύτητες στο αυτόματο κιβώτιο (10 vs 8) και κοστίζει 11.000 δολάρια λιγότερα (54.200 αντί 65.200). Όλα καλά για το Type S, μόνο που η Acura πάνω στην πρεμούρα της να το «απογειώσει» στη σύγκριση με τη Βαυαρή, μπέρδεψε τον V6 με τον εν σειρά εξακύλινδρο. Η M340i εμφανίζεται επίσης ως 3.0λιτρη V6, όπως το TLX, μόνο που στην πραγματικότητα οι 6 κύλινδροι του B58 είναι σε σειρά, όχι υπό γωνία.
Η αμερικανική φίρμα διόρθωσε το λάθος της, αντικαθιστώντας το «V-6» με το «Ι (Inline)-6», όχι όμως πριν γίνει viral για τη γκάφα της.