Ένα από τα αυτοκίνητα της Honda που έχουν αφήσει το στίγμα τους και διατηρούν cult υπόσταση μέχρι σήμερα, είναι το CRX Del Sol. Το «άλλο CRX» όπως είναι γνωστό, καθώς απαρνήθηκε το hatchback αμάξωμα για χάρη της targa τεχνοτροπίας.
Παρουσιάστηκε το 1992 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1998, όταν και έκλεισε το κεφάλαιο CRX για το «Big H». Η αποσπώμενη οροφή, μαζί με τις συμπαγείς διαστάσεις και ιδίως το πολύ χαμηλό ύψος (μόλις 1.255 χλστ.), χάρισαν στο Del Sol ένα ιδιαίτερο παρουσιαστικό που έχει πέραση μέχρι και τις μέρες μας. Για αυτό και όταν κάποιο καλοσυντηρημένο ή με τον κορυφαίo B16A κάτω από το καπό βγαίνει σεργιάνι στις αγγελίες, πρέπει να τρέξεις για να προλάβεις.
Το συγκεκριμένο είναι ακόμα πιο σπάνια περίπτωση, καθώς πρόκειται για ένα CRX Del Sol SiR ιαπωνικών προδιαγραφών. Πίσω από τις aftermarket εμφανισιακές μετατροπές (προφυλακτήρας μπροστά, ποδιές, «απλώστρα», ζάντες, πίσω φανάρια α λα Lexus), κρύβεται ένα από τα ταχύτερα CRX που παρουσίασε ποτέ η Honda! Το JDM Del Sol SiR έχει μεν κάτω από το καπό τον θρυλικό και μη εξαιρετέο 1.600άρη ατμοσφαιρικό με το VTEC, όμως εδώ αποδίδει 170 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. (κόφτης στις 8.200 σ.α.λ.) και 157 Nm στις 7.300 σ.α.λ. Τα 170 αυτά άλογα είναι το ισχυρότερο που απέδωσε ο B16A σε εργοστασιακή μορφή!
Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 1.100 κιλών, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε λίγο παραπάνω από 7 δλ. και η τελική φτάνει στα 215 χλμ./ώρα. Τα χιλιόμετρα είναι αρκετά, αριθμώντας 137.919 χλμ. (85.699 μίλια), όμως το άμεμπτο ιστορικό συντήρησης και η «αλεξίσφαιρη» φύση που συνοδεύει τα μοτέρ της Honda εγγυώνται το ευ ζην του αυτοκινήτου. Δικό σας αντί 16.995 δολαρίων (14.462 ευρώ).