Μεγάλο ντέρμπι έγινε πέρσι στις παγκόσμιες πωλήσεις των premium αυτοκινήτων, με τις BMW και Mercedes να πηγαίνουν «τρίχα-τρίχα» στον εμπορικό στίβο του πλανήτη.
Νικήτρια σε αυτό τον γερμανικό εμφύλιο αναδείχτηκε η Βαυαρία, επικρατώντας της Στουτγκάρδης για μόλις 56.792 μονάδες. Η BMW διέθεσε πέρσι 2.100.692 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, τη στιγμή που η Mercedes επίσης ξεπέρασε τα 2 εκατομμύρια, αλλά έμεινε στα 2.043.900 αντίτυπα. Αμφότερες σημείωσαν κάμψη σε σχέση με το 2021, με τη BMW να βλέπει τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 5,1% και τη Mercedes να περιορίζει τις απώλειες στο -1%.
Αντίθετα, αύξηση παρουσίασε και στις δυο εταιρίες η ζήτηση για υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Τα hybrid (mild, full, plug-in) και EVs της BMW σημείωσαν αύξηση 35,6%, φτάνοντας συνολικά τις 372.956 μονάδες. Τα αντίστοιχα της Mercedes ανέβηκαν κατά 19%, για ένα σύνολο 319.200 μονάδων. Αν συμπεριλάβουμε τις πωλήσεις των Smart, σχεδόν 1 στις 2 Mercedes που πωλήθηκαν πέρσι ήταν ηλεκτρική, καθώς το ποσοστό επί των συνολικών αριθμών ανέρχεται στο 44%. Εξίσου εντυπωσιακή η επίδοση των Mini για τη BMW, όπου το ηλεκτρικό Cooper SE υπήρξε το πιο πετυχημένο μοντέλο της βρετανικής φίρμας, με 43.744 ταξινομήσεις.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW και το αντίστοιχο Mini σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το ’21, γράφοντας ένα εξαιρετικό +107% και σταματώντας στις 215.755 ταξινομήσεις! Πολύ καλά τα πήγε και η Rolls-Royce, πετυχαίνοντας ρεκόρ στα 118 χρόνια ιστορίας της με 6.021 πωλήσεις. Ακόμα καλύτερα τα πράγματα για τη Maybach, η οποία επίσης αριθμούς-ρεκόρ στα χρονικά της, βρίσκοντας σε 21.600 αυτοκίνητα με τα σήματά της γκαράζ.