Τα υπεραυτοκίνητα δεν είναι ακριβά μόνο στην αγορά, αλλά και στη συντήρηση. Για αυτό και θα πρέπει να προσέχουν οι υποψήφιοι αγοραστές στα μεταχειρισμένα, που αρκετά μοντέλα προσφέρονται σε νορμάλ τιμές και γίνονται διαθέσιμα για λογικά κόστη, αλλά η συμβίωση μαζί τους κατόπιν κάνει τους κατόχους να ξαναψάχνουν για αυτοκίνητο. Υπήρχε περίπτωση μια Ferrari να μην συγκαταλέγεται σε αυτή την κατηγορία;
Ο ιδιοκτήτης ενός εκπροσώπου του «Cavallino Rampante» δημοσιοποίησε την περιπέτεια που πέρασε με το αυτοκίνητό του, για θέματα που κανονικά δεν θα έπρεπε να απασχολούν ούτε κατόχους supermini. Ο Jerry Mos ανέβασε στα social media το «μπουγιουρντί» από διάφορα προβλήματα ποιότητας με τη Ferrari του (η οποία δεν αναφέρεται ποιο μοντέλο είναι, η «σεσημασμένη» 360 Modena στις φώτο ), μαζί με την απελπισία του για τη μεταξύ τους σχέση. Όπως αναφέρει ο Αμερικανός, αλλά και φαίνεται από το λογαριασμό, χρειάστηκαν σχεδόν 10.000 δολάρια (9.993, ή 9.375 ευρώ) για την αντικατάσταση κουμπιών στο εσωτερικό που κολλούσαν, την αναζήτηση βιδών και των θέσεων που τοποθετούνται, αλλά και τον εντοπισμό της θέσης ενός «αδέσποτου» ελατηρίου, που βρέθηκε αρχικά κάτω από το αυτοκίνητο και εν συνεχεία τοποθετήθηκε στην κεντρική κονσόλα, μέχρι να βρουν οι τεχνικοί πού πάει (τελικά δεν το βρήκαν)!
Τελικώς χρειάστηκε νέο φινίρισμα όλο το εσωτερικό, κάτι που στοίχισε 7.542 δολάρια (7.071 ευρώ) και εκτίναξε το συνολικό κόστος στην περιοχή των 10.000. Εκτός αυτού, ο Mos αναφέρει πως λίγο καιρό πριν είχε δώσει 15.000 δολάρια (14.061 ευρώ) για ρουλεμάν τροχών, ενώ άλλες 4.000 δολάρια (3.750 ευρώ) πήγαν στην αντικατάσταση πλαϊνών φλας που έπεφταν από το αμάξωμα! Αυτοί είναι οι λόγοι που ο Mos πόσταρε τα παραπάνω σε site κατόχων Corvette C8, καθότι αφού είδε κι απόειδε με τη Ferrari αποφάσισε να την πουλήσει, αγοράζοντας στη θέση της μια Stingray Convertible 70th Anniversary.