Δεν έχουν μείνει πολλά κάστρα όρθια στο Μαρανέλο, μετά και την παρουσίαση της Purosangue. Η Ferrari έχει ήδη παρουσιάσει υβριδικά, plug-in hybrid, V6 (η 296 GTB και τα δυο τελευταία) και πλέον SUV μοντέλα, αφήνοντας μόνο το ηλεκτρικό για το μέλλον.
Πολλοί τρέμουν την ώρα που θα βγει αυτοκίνητο από τις πύλες του εργοστασίου δίχως μηχανή εσωτερικής καύσης, ωστόσο ο CEO της εταιρίας σπεύδει να τους/μας καθησυχάσει. Ο Benedetto Vigna μίλησε στο βρετανικό Top Gear και, μεταξύ άλλων, δήλωσε εμφατικά: «Το πρώτο μας ηλεκτρικό θα είναι μια ξεχωριστή και πραγματική Ferrari». Από τεχνικής σκοπιάς δεν είπε λέξη, όμως παλιότερα έχει αναφέρει πως «θα κάνουμε τα πάντα για να διατηρήσουμε την ψυχή του αυτοκίνητου». Το πώς θα τα καταφέρουν οι μηχανικοί, βέβαια, δίχως τον ήχο ενός V12 ή V8 πίσω από τον οδηγό, μένει να το δούμε.
O Vigna έχει κάνει δηλώσεις και σχετικά με την επίδραση του αυξημένου βάρους (ελέω μπαταριών) στα δυναμικά χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως το στήσιμο του πρώτου EV με σήμα το «Cavallino» θα είναι τέτοιο, που θα ισοσκελίζει τα επιπλέον κιλά. Ούτε εδώ, όμως, υπάρχει κάποια αναφορά ή νύξη σχετικά με τον τρόπο επίτευξης, ενός τόσο δύσκολου έργου. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2025, όταν και θα κάνει πρεμιέρα η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, για να διαπιστώσουμε κατά πόσο το τελικό αποτέλεσμα θα εκπληρώσει τις υποσχέσεις του Ιταλού CEO. Συν τοις άλλοις, μέχρι το 2030 η Ferrari σκοπεύει το 40% της παραγωγής να αποτελείται από ηλεκτρικά, το άλλο 40% από υβριδικά και μόνο το εναπομείναν 20% να διαθέτει αμιγώς θερμικούς κινητήρες.