Αυτοκίνητα σαν τη Ferrari F40 δεν προξενεί εντύπωση όταν αλλάζουν χέρια για εκατομμύρια. Το εκπληκτικό είναι να πετύχεις τέτοια τετράτροχη ύπαρξη, που να έχει γράψει χιλιόμετρα. Η συντριπτική πλειονότητα αυτού του είδους κατασκευών περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους σε κλιματιζόμενα γκαράζ, κουνώντας ελάχιστα τα ψηφία στο οδόμετρο. Με μεγάλη μας χαρά παρουσιάζουμε μια από τις απειροελάχιστες F40, που ο ιδιοκτήτης την έχει χαρεί.
Η Rosso Corsa Ιταλίδα αγοράστηκε ολοκαίνουργια το 1989 και μέχρι σήμερα το κοντέρ καταγράφει 19.799 χλμ. Δίχως να έχουμε ψάξει το ιστορικό κάθε μιας από τις 1.311 F40 που παρήχθησαν, από το 1987 έως το 1992, δεν αποκλείεται η συγκεκριμένη να έχει κάνει τις περισσότερες βόλτες από όλες! Όπως σε κάθε F40 έτσι και εδώ μεγάλο μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από Kevlar, ανθρακονήματα και αλουμίνιο, με τις πρώτες 50 να διαθέτουν ανοιγόμενα τζαμάκια από Lexan εν είδει παραθύρων (οι υπόλοιπες βγήκαν με κανονικά, χειροκίνητα πλαστικά παράθυρα). Όλα αυτά, κρατούν το βάρος στα 1.254 κιλά βελτιστοποιώντας το έργο του πανίσχυρου 2.9 V8 twinturbo.
Η απόδοση φτάνει τους 478 ίππους (484 για όσες ταξίδεψαν πέρα από τον Ατλαντικό) στις 7.000 σ.α.λ. και 477 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., περνώντας στους πίσω τροχούς μέσω ενός «αντρικού» 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Οι επιδόσεις ήταν εξωπραγματικές για τα δεδομένα των 80’s, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονταν σε 4,1 δλ. και την τελική να υπερέβαινε τα 319 χλμ./ώρα.
Σήμερα, η F40 αποτελεί κειμήλιο – μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά. Ακόμα και η συγκεκριμένη, που συνοδεύεται από ασυνήθιστα υψηλό αριθμό χιλιομέτρων για τα δεδομένα του μοντέλου, πωλείται από την DuPont Registry για 2.599.995 δολάρια (2.356.895 ευρώ). Αν δυσκολεύεστε για «ντούκου», υπάρχουν και ευκολίες πληρωμών: από 25.973 δολάρια (23.544 ευρώ) το μήνα, «μόνο».