Η F40 είναι κάτι παραπάνω από την καλύτερη Ferrari όλων των εποχών, όπως έχει ανακηρυχθεί από πλείστες όσες ψηφοφορίες ανά τον κόσμο. Αποτελεί το τελευταίο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε υπό το άγρυπνο βλέμμα του ίδιου του Enzo, την ύστατη μετενσάρκωση των ιδεωδών του «Γέρου».
Σχεδιασμένη για τους εορτασμούς των 40ων γενεθλιών της φίρμας, παρήχθη σε 1.311 κομμάτια από το 1987 μέχρι το 1992 – όλα στο χαρακτηριστικό «Ferrari Rosso» χρώμα. Μεγάλο μέρος του αμαξώματος ήταν κατασκευασμένο από Kevlar, ανθρακονήματα και αλουμίνιο, με τις πρώτες 50 να διαθέτουν ανοιγόμενα τζαμάκια από Lexan εν είδει παραθύρων (οι υπόλοιπες βγήκαν με κανονικά, χειροκίνητα πλαστικά παράθυρα). Όλα αυτά, διατηρούσαν το βάρος στα 1.254 κιλά βελτιστοποιώντας το έργο του πανίσχυρου 2.9 V8 twinturbo.
Η απόδοση έφτανε τους 478 ίππους (484 για όσες ταξίδεψαν πέρα από τον Ατλαντικό) στις 7.000 σ.α.λ. και 477 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., περνώντας στους πίσω τροχούς μέσω ενός «αντρικού» 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Οι επιδόσεις ήταν εξωπραγματικές για τα δεδομένα των 80’s, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονταν σε 4,1 δλ. και την τελική να υπερέβαινε τα 319 χλμ./ώρα.
Σήμερα, η F40 αποτελεί κειμήλιο – μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά. Οι τιμές που μπορεί να πιάσει σε δημοπρασίες κοντράρουν έργα τέχνης, ιδίως αυτοκίνητα που έχουν χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Η συγκεκριμένη αγοράστηκε το 1989 και κυκλοφόρησε μέχρι το 1992. Τότε κλειδώθηκε στο γκαράζ και έκτοτε, όπως αναφέρει η περιγραφή της αγγελίας, έχει δει ελάχιστα το φως του ήλιου. Το κοντέρ αναγράφει μόνο 1.790 χλμ. και το ποσό που αναμένεται να απαιτηθεί για την αγορά της, θα κυμανθεί στα 1-1,5 εκατ. ευρώ.