H Ferrari δήλωσε πανηγυρικά και βροντόφωνα την πίστη της στον V12 κινητήρα, με την παρουσίαση της νέας 12Cilindri. Το λέει το όνομα, το πιστοποιούν oι 830 ίπποι του ατμοσφαιρικού 6.5 V12 και οι 9.500 σ.α.λ. στις οποίες στροφάρει. Περιγραφή που θα αφορά και τους μελλοντικούς δωδεκακύλινδρους του Μαρανέλο, μακριά από τούρμπο και σχετικά «αλλόθρησκα».
Ο επικεφαλής προϊοντικής εξέλιξης της Ferrari, Gianmaria Fulgenzi, μίλησε σε βρετανικά Μέσα για την αφοσίωση του «Cavallino» στην ατμοσφαιρική αναπνοή του V12, εν αντιθέσει με την πορεία που ακολούθησε πριν λίγα χρόνια στους V8. Downsizing και διπλές τουρμπίνες δεν πρόκειται να συνοδεύσει τον αριθμό «12» στο μηχανοστάσιο, για αυτό και ξοδεύτηκαν πολλά κονδύλια στον F140 ώστε να εναρμονιστεί με τις ανάγκες του Euro6e. «Ο V12 κινητήρας πρέπει να είναι ατμοσφαιρικός. Να είναι κάτι που δημιουργεί συναισθήματα, ήχο και επιτάχυνση, από χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά στο στροφόμετρο. Αυτό το προϊόν θέλουμε να προσφέρουμε στο κοινό μας», είπε χαρακτηριστικά ο Fulgenzi.
Ιδίως για το «μέχρι πολύ ψηλά», οι μηχανικοί της Ferrari πρόσεξαν και την παραμικρή λεπτομέρεια στην εξέλιξη του 6.5 V12 της 12Cilindri, πέρα από την ανάγκη για νομότυπα αποτελέσματα στις δοκιμές εκπομπών ρύπων. Οι νέες μπιέλες τιτανίου μειώνουν τη στρεπτική μάζα κατά 40% και βελτιώνουν περαιτέρω τη δυνατότητα περιστροφής, η οποία εδώ φτάνει μέγιστα στις 9.500 σ.α.λ. Η ισχύς ανέρχεται στους 830 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και τα 678 Nm στις 7.250 σ.α.λ., με τα πιστόνια να κατασκευάζονται από αλουμίνιο και τον στρόφαλο να είναι ελαφρωμένος και επαναζυγισμένος σε σχέση με την 812 SF, την ώρα που οι αυλοί και οι οδηγοί των βαλβίδων αντλούν τη σχεδίασή τους από τη Formula 1 και διαθέτουν Diamond-Like-Carbon επίστρωση