Φανταστικό αγροτικό: Suzuki Jimny ντίζελ 2κάμπινο

Το νέο Suzuki Jimny ξεκίνησε να διατίθεται το 2018, όμως από το 2021 και μετά προσφέρεται μόνο ως επαγγελματικό, δηλαδή με χώρο φόρτωσης στο πίσω τμήμα της καμπίνας αντί να έχει κάθισμα. Βέβαια εκτός Ευρώπης οι πελάτες είναι πιο «τυχεροί» καθώς συνεχίζει να πωλείται ως επιβατικό και με δύο ακόμα πόρτες (5θυρο).

Το 5θυρο Jimny είναι αισθητά μακρύτερο, αφού φτάνει τα 3.985 χλστ. σε μήκος και τα 2.590 χλστ. σε μεταξόνιο, έναντι 3.645 χλστ. και 2.250 χλστ. αντίστοιχα το 3θυρο. Το μεγαλύτερο Jimny είναι αναμενόμενα πιο ευρύχωρο, διαθέτοντας πορτ μπαγκάζ 291 λίτρων (80 λτ. το 3θυρο). Κινητήρας παραμένει ο ίδιος 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.5 VVTL με λίγο περισσότερη απόδοση που φτάνει τους 105 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (+3 ίπποι και +4 Nm σε σχέση με τον απλό 1.5 του LCV). Συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο 4άρι, ενώ το σύστημα μετάδοσης συνθέτουν η τετρακίνηση AllGrip με τα τρία διαφορικά και το βοηθητικό κιβώτιο. Η ανάρτηση αποτελείται από άκαμπτους άξονες εμπρός – πίσω και το πλαίσιο είναι το κλασικό, ανθεκτικό, τύπου σκάλας. Εναλλακτικά υπάρχει και έκδοση 2WD, με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.

Εκτός από το 3θυρο και 5θυρο Jimny, κάποιοι δεν αποκλείεται να το ήθελαν και σε Pickup αμάξωμα, λόγω του σκληροτράχηλου εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Πώς όμως θα μπορούσε να μοιάζει το Jimny σε «αγροτικό» διπλοκάμπινο; Τη λύση στο ερώτημα δίνει ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Theottle. Πήρε ως βάση το 5θυρο Jimny και το προσάρτησε στο αμάξωμα και κυρίως την καρότσα του Jeep Gladiator. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα πολύ πετυχημένο αφού το «πάντρεμα» είναι πολύ ταιριαστό σε σημείο που θα μπορούσε να ήταν εργοστασιακό.

Βέβαια λόγω του μεγαλύτερου μήκους – βάρους και των αυξημένων μεταφορικών δυνατοτήτων, θα ήταν απαραίτητος ένας άλλος, πιο δυνατός κινητήρας. Ένας diesel για παράδειγμα θα του ταίριαζε ιδανικά, αλλά θα έπρεπε η ιαπωνική μάρκα να βρει ένα δότη, γιατί δεν έχει πετρελαιοκινητήρες στην γκάμα της. Διαφορετικά, θα μπορούσε να τοποθετηθεί το υβριδικός 1.500άρης των 116 ίππων που τροφοδοτεί τα Vitara και S-Cross. Εξάλλου, το Suzuki Jimny που πωλείται στην Ευρώπη αναμένεται να δεχτεί φρεσκάρισμα εντός του 2024, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει προσθήκη εξηλεκτρισμένου κινητήρα για να μειωθούν οι ρύποι.

Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο από τη ψηφιακή μετατροπή:

Get it on Google Play Download on the App Store