Η M3 CSL θεωρείται η καλύτερη M όλων των εποχών, με αρκετούς να ανεβάζουν τον δείκτη στην καλύτερη BMW της Ιστορίας. Η CSL παρήχθη σε 1.383 κομμάτια και οι διαφορές σε σχέση με την απλή 46άρα M3 ήταν πάμπολλες.
Δείτε ακόμα: Κόντρα θρύλων: Audi RS4 VS BMW M3 CSL (+video)
Εκτός του εμφανισιακού μέρους, με τις χαρακτηριστικές 19άρες, το Silver Grey Metallic χρώμα, το φημισμένο Gurney flap στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, τον προφυλακτήρα με την κυκλική εισαγωγή και το ανθρακονημάτινο splitter, μαζί με την ανάλογη οροφή, το κλου της Coupe Sport Leichtbau ήταν στα μηχανικά μέρη. Ο S54 των 3.2 λίτρων ξεζουμίστηκε ατμοσφαιρικά, παράγοντας 360 (από 343) άλογα στις 7.900 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής (από 365), η ανάρτηση άλλαξε και το αμάξωμα υπέστη εκτενή δίαιτα, χάνοντας 110 κιλά (1.385 στο σύνολο) μαζί με το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό, μεγάλο μέρος της ηχομόνωσης, τοποθετώντας ανθρακόνημα εκτός από την οροφή, στο ταμπλό και τις πόρτες και πολλά ακόμα.
Ο συνδυασμός με το 6άρι ημιαυτόματο SMG II και ένα από τα πρώιμα launch controls, εξασφάλιζε επιτάχυνση 4,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική 250 χλμ./ώρα, πάντα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη. Σε περίπτωση αφαίρεσης αυτού, ανέβαινε στα 280 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Μοναδική χειροκίνητη BMW M3 CSL-έπος! (+video)
Όποτε βγαίνει κάποια από τις 1.383 σε δημοπρασία ή αγγελία μεταχειρισμένων, είναι σίγουρο πως μόνο χαμηλή τιμή δεν θα πιάσει. Ειδικά αν διατηρείται σε αψεγάδιαστη κατάσταση και με λίγα χιλιόμετρα. Η συγκεκριμένη έχει 14.484 χλμ. στο κοντέρ από το 2004, που ταξινομήθηκε πρώτη φορά, και δεν εμφανίζει δείγμα γρατζουνιάς ή χτυπήματος. Θα τεθεί σε δημοπρασία από τον οίκο Silverstone Auctions, από 31 Ιουλίου έως 2 Αυγούστου, και οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τελική τιμή πώλησης κοντά στις 200.000 ευρώ.