Η Centodieci κατέχει ξεχωριστή θέση μεταξύ των Bugatti, όσο κι αν οι διάφορες Chiron SS 300+/Pur Sport, Divo ή Mistral είναι ταχύτερες ή ισχυρότερες. Κι αυτό γιατί η «Εκατόν Δέκα», πέρα από τους εορτασμούς της ισάριθμης επετείου από τη δημιουργία της εταιρίας (το 2019 που παρουσιάστηκε), αποτίνει φόρο τιμής σε μια από τις σημαντικότερες δημιουργίες της φίρμας: την EB110.
Η πιο πρόσφατη Centodieci που κατασκευάστηκε, το κάνει μέχρι κεραίας. To Granit Silver χρώμα που τη ντύνει είναι ίδιο με εκείνο της EB110 (το «110» εδώ πάει στα χρόνια από τη γέννηση του Ετόρε Μπουγκάτι) , οπότε διόλου τυχαία η Bugatti επέλεξε να τοποθετήσει δίπλα στο σύγχρονο hypercar, τον προπομπό του από τα 90’s. Μάλιστα επιλέχτηκε η κορυφαία έκδοση GT, ώστε να ταυτιστούν περισσότερο οι δυο τους σε ζάντες και αεροτομή. Ούτως ή άλλως Centodieci και EB110 μοιάζουν σε πολλά σημεία. Το χαρακτηριστικό πέταλο – μάσκα , οι οριζόντιοι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα και εκείνοι στη μεσαία κολώνα παραπέμπουν ευθέως στην EB110, ενώ και το κάλυμμα του κινητήρα θυμίζει το αντίστοιχο της παλιάς Bugatti. Στο ίδιο μοτίβο και τα LED πίσω, που μιμούνται το μοτίβο των αεραγωγών της πρώτης 110άρας.
Την κίνηση της Bugatti Centodieci αναλαμβάνει το W16 8.0 λτ. με 4 τούρμπο μηχανικό σύνολο, ισχύος 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., ενώ η θηριώδης δύναμη περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο κατά 20 κιλά πιο ελαφρύ αμάξωμα (σε σχέση με της Chiron) είναι ακαριαίες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Η παραγωγή της Centodieci ολοκληρώνεται στο τέλος της χρονιάς, όταν και οι 10 θα έχουν κατασκευαστεί. Οι Γάλλοι δεν αναφέρουν πόσα κομμάτια απομένουν μετά την ασημί που βλέπουμε, αλλά όσα και να είναι προς πώληση δεν διατίθενται. Παρά το αστρονομικό κόστος των 8 εκατ. ευρώ (προ φόρων), όλες οι Centodieci έχουν πωληθεί προ πολλού, με μια εξ αυτών να προορίζεται προς το γκαράζ του Κριστιάνο Ρονάλντο.