Το επόμενο βήμα των Toyota GR είναι τα GRMN. Έχουμε ήδη δει τι μπορούν να κάνουν οι «Masters of Nurburgring» με το Yaris, μετατρέποντάς το σε διθέσιο πισταδόρικο «κανόνι». Με αυτό κατά νου, φανταζόμαστε το τι έχει να γίνει με την αντίστοιχη Supra, που αναμένεται να διαθέτει 540 άλογα και στήσιμο κοντά στην αγωνιστική GT4!
Η GRMN Supra κυκλοφορεί σαν ένα είδος επιβεβαιωμένης φήμης, από τις αρχές του 2020,. Η Gazoo Racing έχει πολλάκις παραδεχτεί πως δουλεύει στην εξέλιξη μιας σκληροπυρηνικής έκδοσης, όμως επίσημα δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για αυτή. Αρχικά, το «κουτσομπολιό» την ήθελε να κυμαίνεται στην περιοχή των 400 ίππων. Η παρουσίαση της BMW M3 G80, ωστόσο, άλλαξε προς τα πάνω τις προβλέψεις. Κι αυτό γιατί άρχισε να ακούγεται έντονα πως η κορυφαία Supra θα διαθέτει τον κινητήρα του βαυαρικού sportscar.
Πλέον, οι προσδοκίες πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα. Οι πρώτες υποθέσεις έκαναν λόγο για απόδοση ίδια είτε με των απλών M3/M4 (480 άλογα και 550 Nm), είτε με των Competition (510 ίπποι και 650 Nm). Τώρα, όμως, ιαπωνικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος θα λάβει ακόμα ισχυρότερη μορφή στο μηχανοστάσιο της GRMN Supra. To Spyder7 τοποθετεί την ανώτερη εκδοχή της A90 στους 540 ίππους, καθιστώντας τη με διαφορά ως το ισχυρότερο Toyota παραγωγής μέχρι σήμερα! Παράλληλα, θα σημάνει και την κορυφαία απόδοση του κινητήρα S58B30 – και μάλιστα όχι σε αυτοκίνητο της BMW!
Η εμφάνιση και το στήσιμο θα αντλούν αφειδώς επιρροές από τη Supra GT4, με ειδικά εξελιγμένο αεροδυναμικό πακέτο και χρήση ανθρακονημάτων (σε καπό και οροφή). Η κίνηση θα μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (οι M3/M4 Competition διατίθενται και με τετρακίνηση), μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και αρχική τιμή περί τα 10 εκατ. γεν (λίγο πάνω από 74.000 ευρώ).