Με την παρουσίαση των GTI Clubsport και R, θεωρητικά ολοκληρώθηκε η γκάμα των γρήγορων Golf. Κι αυτό γιατί επίσημα, η VW δεν έχει ανακοινώσει το λανσάρισμα ανώτερης έκδοσης. Εξίσου επίσημα έγγραφα όμως, φανερώνουν το αντίθετο.
Καταρχάς, όταν είχαν διαρρεύσει οι ιπποδυνάμεις των σπορ εκδοχών του Golf MK8 υπήρχε αναφορά για 333 ίππους από τον 2λιτρο TSI. Όλοι περιμέναμε το Golf R με αυτή την ισχύ, ωστόσο το μοντέλο παρουσιάστηκε με 320 ίππους. Τώρα, το εγχειρίδιο χρήσης από ένα καινούργιο GTI, φαίνεται να επαληθεύει τις φήμες περί εξέλιξης Golf πάνω από το R από τη «ΦαουΒε». Στο manual εμφανίζονται οι κλασικές αποδόσεις του 2.0 TSI, σε kW. Τα 221 kW μεταφράζονται στα 300 άλογα του Clubsport, ενώ τα 235 kW στα 320 άλογα του R. Τα νούμερα της ροπής, επίσης συνάδουν με τα χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων μοντέλων (400 Nm στο κορυφαίο GTI, 420 Nm στο R). Αντί να τελειώνει η σελίδα εκεί όμως, υπάρχει άλλο ένα μοτέρ κάτω από αυτές.
Ο κινητήρας με κωδικό «DNFF» αναφέρεται στα 245 kW, ήτοι 333 ίπποι (η ροπή αμετάβλητη, στα 420 Nm). Νούμερα ταυτόσημα με αυτά που είχαμε δει αρχικά και προσδώσει στο R. Από τη στιγμή που τελικά το τετρακίνητο Golf λανσαρίστηκε με 320 άλογα, η κοινή λογική επιτάσσει πως το μοντέλο με τα 333 άλογα δεν είναι άλλο από το R Plus! Σίγουρα, δεν είναι μεγάλη αναβάθμιση οι +13 ίπποι, ωστόσο δεν παύει να πρόκειται για είδηση σεβαστών διαστάσεων. Θα μπορούσε να είναι κάποια μορφή του R με πιο επιθετικό στήσιμο σε ανάρτηση και ηλεκτρονικά, συνοδευόμενο από την ανάλογη εμφάνιση.