Η Kia αποκάλυψε το Tasman τον Οκτώβριο, εκπλήσσοντας τους πάντες με την αντισυμβατική σχεδίαση του πρώτου της αγροτικού. Σύντομα οι ντίζελ επιλογές θα αποκτήσουν και ηλεκτρική παραλλαγή, όπως συνηθίζεται τελευταία με μοντέλα της κατηγορίας.
Η κορεατική φίρμα επιβεβαίωσε τον ερχομό αμιγώς EV Tasman στο εγγύς μέλλον, δίχως ακόμα να αποκαλύπτονται τεχνικά στοιχεία. Οι αποκαλύψεις ήρθαν από τον επικεφαλής μάρκετινγκ της Kia Νοτίου Αφρικής, Christo Valentyn, ο οποίος δήλωσε: «Μάλλον δεν πρέπει να το πω, αλλά το ηλεκτρικό Tasman είναι καθ’ οδόν». Το πού θα βασιστεί, άγνωστο. Ηλεκτρικό pick up δεν υπάρχει ούτε στη Hyundai, οπότε το πιθανότερο είναι το Tasman EV να πατήσει στη γνωστή και μη εξαιρετέα πλατφόρμα EMP, όπου βασίζονται όλα τα ηλεκτρικά των Kia και Hyundai.
Από εκεί και πέρα, τα πάντα είναι ανοιχτά. Σίγουρα θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ευρώπης, όπου τα ηλεκτρικά προμοτάρονται φουλ, ενώ μεγάλη πιθανότητα έχει να διατεθεί και στην Αμερική. Υπάρχει και ο κατάλληλος ανταγωνισμός για το Tasman EV εκεί, στη μορφή των αμιγώς ηλεκτρικών Ford F-150 και Ram 1500. Να θυμίσουμε πως στο κανονικό Tasman o 2.2 CRDi των 210 ίππων και 441 Nm αναλαμβάνει τη βάση της γκάμας, συνδυαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Ανεξαρτήτως μετάδοσης τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,4 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ./ώρα. Ίδια τελική έχει και το 2.5άρι βενζινοκίνητο τούρμπο, ωστόσο οι 281 ίπποι (και τα 421 Nm) του 2.5 T-GDI επιταχύνει το -αποκλειστικά αυτόματο- Tasman στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 8,5 δλ. , ενώ η κίνηση μεταφέρεται είτε στους πίσω είτε στους τέσσερις τροχούς (πισωκίνητο το βασικό).