Το Hummer μπορεί να επέστρεψε έπειτα από 10ετή απουσία, πιο ισχυρό από ποτέ, όμως και μόνο ότι είναι ηλεκτρικό και pick up αρκεί για να ξενίσει. Στις καρδιές μας, Hummer είναι το αρχέγονο H1, το «εκπολιτισμένο» H2 και το μικρότερο H3.
Το τελευταίο ήταν η προσπάθεια των Αμερικανών να πλασάρουν το όνομα«Hummer» σαν κανονικό SUV. Μικρότερο από το ατελείωτο H2, ελαφρύτερο, πιο προσιτό και ασύγκριτα πιο εγκρατές σε κατανάλωση καυσίμου, το H3 προσέφερε εμφάνιση και πρεστίζ από τον μεγαλύτερο αδερφό, σε κλίμακα. Με μήκος 4.778 χλστ., πλάτος 1.897 χλστ. και ύψος 1.872 χλστ., το H3 ήταν σαφώς πιο εύπεπτο στους δρόμους και με βάρος 2,1 τόνων (1.000 ολόκληρα κιλά λιγότερα) έκανε πιο εύκολη τη δουλειά των κινητήρων.
Δείτε ακόμα: Honda Civic «τσαμπουκαλεύεται» σε Hummer (+video)
Ο 6.2 V8 δεν ήταν διαθέσιμος, με δυο πεντακύλινδρους (3.5 και 3.7 λίτρων) και έναν V8 5.3 λίτρων να παίρνουν θέση στα μηχανοστάσια. Η συντριπτική πλειοψηφία των H3 κυκλοφορήσαν με τον 3.5 Vortec, απόδοσης 223 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 305 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Ο συνδυασμός με το 5άρι χειροκίνητο εξασφάλιζε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο κάτω από 11 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 170 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση των 16 λίτρων/100 χλμ. προφανώς ήταν τεράστια με νορμάλ δεδομένα, όμως με αυτά του H2 (24 λίτρα/100 χλμ.) έκανε το H3 να μοιάζει με σπουργίτι.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το νέο και πανίσχυρο Hummer;
Μια πρόταση σε τιμή ευκαιρίας κυκλοφορεί στις αγγελίες μεταχειρισμένων των Η.Π.Α. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2006 και βάσει αμαξώματος ή καμπίνας επιβατών, δεν δείχνει ταλαιπωρημένο. Οι 234.847 μίλια (377.949 χλμ.) δεν είναι λίγες, όμως βοηθούν στο να κρατηθούν οι απαιτήσεις του πωλητή αξιοπρόσεκτα χαμηλά. Στρογγυλά 8.000 δολάρια (6.500 ευρώ) ζητάει, όσο δηλαδή βρίσκουμε στην Ελλάδα καλοσυντηρημένα Daihatsu Terios 1ης γενιάς! Το συγκεκριμένο διαθέτει το πακέτο Adventure, που περιλαμβάνει σιδεριά μπροστά, χωμάτινα ελαστικά, διαφορετικά αμορτισέρ και μπλοκέ διαφορικά εμπρός-πίσω.