To αυτοκίνητο που χαράχτηκε στις μνήμες όλων από την τριλογία «Επιστροφή στο μέλλον» παραμένει όνειρο για όλους όσοι έζησαν τις μαγικές στιγμές κινηματογράφου και τηλεόρασης, όπου πρωταγωνιστές ήταν αυτοκίνητα. Το DeLorean DMC-12 κέρδισε επάξια τη θέση του στο Πάνθεο των τετράτροχων σταρ δίπλα στην Aston Martin DB5, το Dodge Charger, τη Ford Mustang Bullitt και την Pontiac Trans Am. Και το κατάφερε χωρίς καν να είναι βαμμένο.
Μια από τις καινοτομίες που εφάρμοσε ο John DeLorean στο όραμά του, ήταν ένα πλήρως γαλβανισμένο και ανοξείδωτο αμάξωμα. Το οποίο έμενε άβαφο, για έξτρα δόση διαφορετικότητας. Όλα τα DMC-12 που κατασκευάστηκαν -περίπου 9.000- βγήκαν από το εργοστάσιο στο ίδιο χρώμα. Που δεν ήταν χρώμα. Λέγεται πως 5-6 βάφτηκαν χρυσαφί και από 1 σε κόκκινο, κίτρινο και μαύρο – όλα κατόπιν παραγγελίας. Παραμένει άγνωστο τόσο αν ισχύει αυτή η φήμη, όσο και το πόσοι άλλοι ιδιοκτήτες DeLorean αποφάσισαν να επισκεφτούν φανοποιείο μετά την αγορά. Ή μετά από τρακάρισμα.
Οι κατασκευαστικές ιδιαιτερότητες του αμερικανικού sportscar το κατατάσσουν στα πιο δύσκολα αυτοκίνητα για επισκευή. Το βάψιμο, λοιπόν, αρκετές φορές μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καλύψει ζητήματα στο αμάξωμα. Το συγκεκριμένο φαίνεται να είναι τέτοιο δείγμα, καθώς ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως υπάρχουν προσθήκες στα εμπρός φτερά. Κατά τα λοιπά, το αυτοκίνητο αναφέρεται πως διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση.
Ο κεντρικά τοποθετημένος 2.8 V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) έχει κάνει μόνο 16.582 χλμ., οπότε πιθανότατα η απόδοση να παραμένει στα -χαμηλά για τα δεδομένα του αυτοκινήτου- επίπεδα των 130 ίππων και 207 Nm. Οι επιδόσεις υπήρξε τομέας δριμύτατων επικρίσεων για το DeLorean, κι αυτό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Για το 3άρι αυτόματο, σαν αυτό που βλέπουμε, ακόμα χειρότερα: 10,5 ολόκληρα δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μετά βίας 190 χλμ./ώρα τελικής, από ένα σχήμα που έκανε ακόμα και τις Ferrari της εποχής να ψάχνουν για μακιγιάζ.
Παρόλα αυτά, ένα DMC-12 παραμένει θησαυρός. Αν είναι βαμμένο, η αξία πέφτει και το καθιστά πιο προσιτό. Όπως εδώ, που για την αγορά του απαιτούνται 27.500 λίρες δολάρια (31.570 ευρώ).