Το Nissan Skyline R34 -όπως και ο «Διόσκουρός» του, η Toyota Supra MKIV– κάνουν θραύση στην αγορά μεταχειρισμένων και τις συλλογές. Το ύψος των ποσών που απαιτούνται για να αλλάξουν ονόματα στις άδειες βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά, εκθετικά αυξανόμενο με την σπανιότητα της εκάστοτε έκδοσης. Γιατί να ψάχνεις στις αγγελίες, όμως, όταν υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο 34άρι με 650 άλογα;
Η τάση του restomodding άγγιξε -καθυστερημένα είναι η αλήθεια- και τον «Godzilla», μέσα από τη μαστοριά της Built By Legends. Μιας νεότευκτης ιαπωνικής εταιρίας, που σκοπό έχει να λανσάρει αναγεννημένες εκδοχές όλων των JDM θρύλων από τα 90’s. Η αρχή γίνεται με το R34 που βλέπουμε, το οποίο διαθέτει 400 παραπάνω σημεία συγκόλλησης από το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζεται, ενισχύσεις στο πλαίσιο και πάνελ κατασκευασμένα από 3D εκτυπώσεις και ανθρακονήματα. Οι 18άρες ζάντες θυμίζουν εκείνες της BBS, που φόραγαν τα βελτιωμένα Skylina του βελτιωτή Mine’s, ενώ διόλου τυχαία η σύνδεση με τον φημισμένο tuner καθότι ο κινητήρας είναι δικής του κατασκευής.
Ένας πλήρως ανακατασκευασμένος RB26DETT φωλιάζει κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό του νέου R34, διαθέτοντας ολοκαίνουργια μηχανικά μέρη αλλά και αναβαθμίσεις. R34 χωρίς βελτίωση δεν νοείται, εξ ου και οι 650 ίπποι που παράγει ο εν λόγω εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo των 2.6 λίτρων. Ένα 6άρι χειροκίνητο της Getrag φροντίζει για τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, εννοείται μαζί με το σύστημα τετρακίνησης ATTESA ETS. Φρένα και αναρτήσεις είναι επίσης ολοκαίνουργιες, με τα αμορτισέρ να ρυθμίζονται σε πολλαπλές θέσεις σκληρότητας, ενώ οι μηχανικοί έχουν φροντίσει μέχρι και για την αντισκωριακή προστασία σασί-αμαξώματος, περνώντας όλες τις επιφάνειες με την ανάλογη εποξική ριτίνη.
Όλα τα παραπάνω, βέβαια, κοστίζουν. Το σύνολο της αναπαλαίωσης αγγίζει τις 450.000 δολάρια (420.682 ευρώ), δίχως να υπολογίζεται το αυτοκίνητο-δότης. Βάσει τιμών στα μεταχειρισμένα Skyline R34 κοινώς, πρέπει να υπολογίζουμε «στο νερό» 550.000-600.000 ευρώ συνολικά.