Η πρώτη BMW Σειράς 8 είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά, διαχρονικά και ονειρικά σχήματα που μας έδωσε η δεκαετία του 90. Και η Alpina, δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει τις υπηρεσίες της δημιουργώντας ένα σπάνιο και ονειρικό αυτοκίνητο.
Ο επίσημος βελτιωτής των BMW, ανέλαβε την 850Ci και κατασκεύασε την B12 5.0 Coupe. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 5.6 λίτρων απέδιδε 350 ίππους και συνδυαζόταν αποκλειστικά με αυτόματο 5άρι κιβώτιο. Μόλις 97 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, όμως αυτό ήταν η αρχή. Η φίρμα από τη Βαυαρία υπερκύβισε το μοτέρ στα 5.7 λίτρα, τοποθέτησε νέα έμβολα της Mahle, αναβαθμισμένο στρόφαλο και νέο σύστημα ψεκασμού της Bosch. Η απόδοση έφτασε τους 412 ίππους και τα 570 Nm ροπής, τα οποία κατέληγαν στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή 5τάχυτου αυτόματου κιβωτίου (το δεύτερο στην προκειμένη)! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση ήταν υπόθεση 5,6 δλ. (5,8 δλ. η αυτόματη), ενώ η τελική -κατόπιν αφαίρεσης του παραδοσιακού ηλεκτρονικού περιοριστή των 250 χλμ./ώρα- έφτανε στα 300 χλμ./ώρα.
Πέρα από τον κινητήρα, βελτιώσεις υπάρχουν στη ανάρτηση και το στήσιμο της B12 5.7 Coupe, με τις χαρακτηριστικές ζάντες της Alpina να περιβάλλονται από ελαστικά 245/40/18 εμπρός και 285/35/18 πίσω. Επιπλέον, το καπό είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και διαθέτει αεραγωγούς για την ψύξη του V12.
H συγκεκριμένη B12 είναι 1 από τις 57 που κυκλοφόρησαν, ούσα μοντέλο του 1994 και με 48.034 χλμ. στο κοντέρ. Κατακόκκινη και αψεγάδιαστη, με το Calypso Red χρώμα και τις πολυάκτινες 18άρες πιο λαμπερά από καινούργια, αναζητά τον επόμενο τυχερό που θα αναλάβει το τριάκτινο τιμόνι της, έναντι σχεδόν 300.000 ευρώ (299.890).