Η έλευση του 2024 σηματοδοτεί αισίως την είσοδο του Nissan GT-R, στο 17ο έτος κυκλοφορίας του. Το R35 βρίσκεται μαζί μας από το 2007, έχοντας ανανεωθεί και αναβαθμιστεί τόσες φορές, που ενδεχομένως ούτε οι Ιάπωνες δεν θυμούνται. Κάποια στιγμή, μάλλον προς τα τέλη του έτους – αρχές του 2025, θα εμφανιστεί το ριζικά αλλαγμένο R36. Πειράζει; Αν κρίνουμε από τη φρενήρη αύξηση των πωλήσεων που σημείωσε ο «Godzilla» πέρσι, καθόλου!
To 2023 πουλήθηκαν παγκοσμίως 390 GT-R, τα οποία εκ πρώτης όψεως δεν φαίνονται πολλά. Φαίνονται ελάχιστα δε, συγκριτικά με τις συνολικές πωλήσεις των 898.796 μονάδων που σημείωσε η Nissan. Όταν, όμως, τα βάλεις δίπλα στα νούμερα του ’22, τότε διαπιστώνεις πως η εμπορική απήχηση του R35 σημείωσε έκρηξη. Πριν δυο χρόνια είχαν κυκλοφορήσει μόλις 57 GT-R σε όλο τον κόσμο, κάτι που ισοδυναμεί με αύξηση 584% το 2023! Η ανανέωση του Ιανουαρίου έπαιξε μεγάλο ρόλο στην αναθέρμανση του αγοραστικού ενδιαφέροντος, μαζί με το λανσάρισμα της έκδοσης T-Spec και την επιστροφή δυο χρωμάτων από τα χρόνια του R34: τα Millennium Jade και Midnight Purple.
Στα μηχανικά μέρη η κατάσταση βαίνει ως είχε, πρακτικά από το 2016. Ο 3.8 V6 twinturbo παραμένει στα 570 άλογα και 637 Nm για το απλό GT-R, τα οποία γίνονται 600 ίπποι και 652 Nm για το Nismo. Αλλαγές στις επιδόσεις δεν αναφέρονται, οπότε τα Premium και T-Spec λογικά επιταχύνουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δλ. και φτάνουν μέχρι τα 315 χλμ./ώρα, για να γράψουν τα χρονόμετρα μόλις 2,5 δλ. για το Nismo (ίδια η τελική)! Η Nissan δηλώνει πως το Nismo Special Edition «είναι το ταχύτερο GT-R όλων των εποχών», συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε ρεκόρ πίστας από αυτό στο εγγύς μέλλον.