Το 406 Coupe αποτελεί ίσως το ομορφότερο Peugeot όλων των εποχών, αλλά και ένα από τα πιο καλαίσθητα σχήματα στο σύνολο της αυτοκίνησης για το ίδιο διάστημα. Η πένα του Pininfarina εκτός από μελάνι, έσταζε και έμπνευση όταν φιλοτεχνούσε τις γραμμές του δίθυρου 406.
To αυτοκίνητο που λέγεται πως προέκυψε ως απορριφθέν σχέδιο για τετραθέσια Ferrari, ακόμα σήμερα αιχμαλωτίζει τα βλέμματα στη θέα του – κι ας έχουν περάσει 25 χρόνια από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε (στο Σαλόνι του Παρισιού, το 1996). Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2004, πουλώντας συνολικά 107.633 αντίτυπα και τους τετρακύλινδρους των 2.0 και 2.2 λίτρων στα μηχανοστάσια των περισσότερων εξ αυτών (υπήρχε και η ντίζελ επιλογή του 2.2 HDi). Παρόλα αυτά, ένα τέτοιο «κορμί» που φέρεται να είχε σχέση με Ferrari εκτός των άλλων, θέλει κάτι ιδιαίτερο κάτω από το καπό. Τουλάχιστον V6, ας πούμε.
Ο ES9 των 2.946 κ.εκ. και 24 βαλβίδων τοποθετείτο στην κορυφή της γκάμας, αρχικά με 190 ίππους και 267 Nm, για να φτάσει στα 220 άλογα και 280 Nm στα καλύτερά του. Το Coupe που βλέπουμε είναι μοντέλο του 1999, οπότε οι εμπρός τροχοί παραλαμβάνουν την πρώτη «παρτίδα» ισχύος – 190 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 267 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Ένα 5άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μετάδοση της κίνησης μπροστά, προσδίδοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και τελική 232 χλμ. στο δίθυρο του 1,5 τόνου.
Το συγκεκριμένο αναγράφει λίγο πάνω από 37.500 χλμ. στο κοντέρ, έχοντας υπερλήρη εξοπλισμό που περιλαμβάνει μέχρι αυτόματο κλιματισμό και δερμάτινα/ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Κατά συνέπεια, δεν προκαλεί εντύπωση πως η τιμή του ανέρχεται στις 15.900 ευρώ,