Πριν από τρία χρόνια, μια μαύρη-πορτοκαλί Bugatti Chiron συγκλόνισε το έδαφος της αυτοκίνησης όταν έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που ξεπέρασε τα 490 χλμ./ώρα. Ήταν τότε που άνοιγε για τα καλά η κουβέντα των 500 χλμ./ώρα, για τετράτροχα που μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά στους δημόσιους δρόμους. Σήμερα, η παραγωγή της Chiron Super Sport 300+ (εκ των 300 μιλίων/ώρα) ολοκληρώνεται.
Μόλις 30 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, με το τελευταίο να παραδίδεται πριν λίγες ημέρες στον τυχερό (και πάμπλουτο) ιδιοκτήτη. Ολόκληρη η παραγωγή της Chiron έχει ξεπουλήσει, αφήνοντας στη μονάδα του Μολσχάιμ τη συναρμολόγηση μόνο ελάχιστων Pur Sport για να κλείσουν οι εργασίες και να περάσουν στο στάδιο της ετοιμότητας, για τον διάδοχο.
Η Chiron Super Sport 300+ αποδίδει 1.600 ίππους από τον 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα και χρησιμοποιεί ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με μακρύτερες σχέσεις, σε σχέση με την απλή Super Sport. Στο εμπρός μέρος συναντάμε νέο splitter και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα με επιπλέον πτερύγια, ενώ τα φτερά φέρουν στρογγυλές εσοχές και μια σχισμή πίσω από τους τροχούς, προς ομαλοποίηση της ροής του αέρα. Η εμφανέστερη διαφορά εντοπίζεται στο πίσω μέρος, το οποίο έχει επιμηκυνθεί κατά 250 χλστ. και επίσης συμβάλλει στην ομαλότερη διέλευση των ριπών του ανέμου, ενώ ο μεγαλύτερος διαχύτης -που επέβαλε την κάθετη τοποθέτηση των εξατμίσεων- φροντίζει για την παροχή κάθετης δύναμης.
Η 300άρα (500άρα σε χλμ./ώρα) αποτέλεσε μια από τις ακριβότερες εκδόσεις της Chiron, με αρχική τιμή προ φόρων στα 3,5 εκατ. ευρώ.