Το μοναδικό αυτοκίνητο του Μαρανέλο, που έχει την τιμή να φέρει το όνομα του ίδιου του Έντσο Φεράρι, είναι φυσικά η ανεπανάληπτη Ferrari Enzo. Ένα από τα πιο εμβληματικά δημιουργήματα υπό το «Cavallino Rampante», που σήμερα αλλάζει χέρια για εκατομμύρια – ιδίως αν φέρει την υπογραφή του Μίκαελ Σουμάχερ.
Η συγκεκριμένη είναι μόλις 1 από τις 31 που κυκλοφόρησαν στη βρετανική αγορά, προσθέτοντας πόντους σπανιότητας στην ήδη περιορισμένη παραγωγή των 400 κομματιών. Μοντέλο του 2004 και με 13.065 χλμ. στο οδόμετρο, φαίνεται σαν να βγήκε χθες από το Μαρανέλο. Όχι ιδιαίτερα πρωτότυπο σκηνικό, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των Enzo (όσες δεν έχουν εμπλακεί σε ατύχημα, βασικά) διατηρούνται σε εξαιρετική κατάσταση, εξ ου και ο χορός εκατομμυρίων στις αγοραπωλησίες τους. Η εικονιζόμενη, όμως, ξεχωρίζει από όλες. Κι η αιτία κρύβεται στο πορτμπαγκάζ και συγκεκριμένα, την πόρτα.
Η εσωτερική επένδυση του ανοίγματος στο ρύγχος της Enzo είναι γεμάτη από υπογραφές της Scuderia, που σάρωσε τα πάντα στη Formula 1 το 2004. Σε περίοπτη θέση εκείνη του, συνοδευόμενη -μεταξύ άλλων- από τις αντίστοιχες των Λούκα Ντι Μοντετζέμολο (τότε πρόεδρος της Ferrari), Ζαν Τοντ (αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας), Ρος Μπρον (τεχνικός διευθυντής), Ρούμπενς Μπαρικέλο (teammate του Σούμι) και Νάιτζελ Στέπνι (αρχιμηχανικού, που αργότερα πρωταγωνίστησε σε σκάνδαλο κατασκοπείας με τη McLaren).
Πέρα από το καπό-«βιβλίο», η κατακόκκινη Enzo δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες 399. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 5.998 κ.εκ. αποδίδει 660 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο. Συνδυασμός που, μαζί με τα 1.365 κιλά του βάρους, είναι ικανός να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,65 δλ., στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 350 χλμ./ώρα. Ουδεμία διαφορά και στην κοστολόγηση, με τη συγκεκριμένη να εκτιμάται μεταξύ 3,2 και 3,5 εκατ. ευρώ!