Η BMW M3 Competition είναι ταχύτατη από γεννησιμιού της. Με 510 άλογα και 650 Nm ροπής από τον 3.0 TwinPower εξακύλινδρο εν σειρά, το 8άρι αυτόματο και το launch control, χρειάζεται 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Όμως, υπάρχει και η τετρακίνητη έκδοση.
Η M3 Competition xDrive βάζει και τον εμπρός άξονα στο παιχνίδι της κίνησης, προσφέροντας την -για πολλούς- πολυπόθητη περισσότερη πρόσφυση. Η BMW ανακοινώνει 3,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, οπότε στη θεωρία τουλάχιστον η τετρακίνητη διατηρεί σεβαστό πλεονέκτημα έναντι του πίσω άξονα. Στην πράξη, όμως, τι γίνεται; Το carwow αποφάσισε να το διαπιστώσει, βάζοντας τις δυο G80 να κοντραριστούν από στάση και εν κινήσει.
Όπως ήταν αναμενόμενο, από στάση η xDrive δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες. Ακόμα και με μόνιμο «κλέψιμο» στην εκκίνηση, η πισωκίνητη μένει πίσω από τα πρώτα, κρίσιμα μέτρα. Άπαξ και ξεκολλήσει ταχύτερα η τετρακίνητη, η παραδοσιακή απλά μένει να συντηρεί τη διαφορά. Ένα κενό που στο τέλος των 400 μέτρων, και παρά το έκνομο προβάδισμα της RWD, διαμορφώθηκε στα 3 δέκατα του δευτερολέπτου (11,3 αντί 11,6 δλ.). Εν κινήσει οι ρόλοι δεν αντιστρέφονται όσο εύκολα θα περίμενε κάποιος, παρά το μικρότερο βάρος της πισωκίνητης (1.730 αντί 1.780 κιλών). Στα φρένα, ωστόσο, η ελαφρύτερη RWD δείχνει το δρόμο.