Πριν δυο χρόνια, μια ειδικά διαμορφωμένη Chiron μας έκανε να αναθεωρήσουμε ό,τι άποψη είχαμε για την ταχύτητα αυτοκινήτου παραγωγής, ξεπερνώντας τα 490 χλμ./ώρα. Η Super Sport μπορεί να μην είναι 300+ (300 μίλια/ώρα συν), όμως 440 χλμ./ώρα τα πιάνει «στο νερό». Για την ακρίβεια, περιορίζεται σε αυτά.
Η Super Sport αποτελεί στην ουσία την εκπολιτισμένη εκδοχή της SS 300+. Εμφανισιακά οι δυο Chiron δεν διαφέρουν ιδιαίτερα, πέρα από τα διαφορετικά χρώματα και τις πεντάκτινες ζάντες των 20 ιντσών, που αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο της απλής SS. Τα ειδικά εξελιγμένα Michelin Pilot Sport Cup 2 είναι κοινά, το ίδιο και οι μακρύτερες σχέσεις στο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (δεν αλλάζει σε 7η πριν τα 403 χλμ./ώρα), αλλά και η αεροδυναμική εξέλιξη. Από τεχνικής άποψης, η κυριότερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στις πιο ήπιες ρυθμίσεις της ανάρτησης, οι οποίες ουσιαστικά είναι και ο λόγος που η επιτάχυνση σταματά ηλεκτρονικά 50 χλμ./ώρα νωρίτερα από την τελική της «300άρας».
Φυσικά, η κορυφαία εκδοχή του τετρατούρμπινου 8.0 W16 φροντίζει και εδώ για τις διακτινιστικές επιδόσεις της Bugatti. Με απόδοση 1.600 ίππων και 1.500 Nm (+100 άλογα συγκριτικά με την απλή Chiron, ίδια ροπή), τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,8 δλ. και τα 300 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. (6,1 και 13,1 δλ. η Chiron). Μέχρι τα 400 χλμ./ώρα, δε, η διαφορά ανοίγει στα 2,2 δλ. (31,4 δλ. αντί 32,6). Και παρότι το αυτοκίνητο πρακτικά είναι ίδιο με τον κάτοχο του ρεκόρ τελικής σε μοντέλο παραγωγής όλων των εποχών, η σχολαστικότητα Γάλλων και Γερμανών επιβάλλουν δοκιμές αεροδυναμικής και σταθερότητας.
Οι μηχανικοί από το Molsheim έχουν τοποθετήσει πάνω από 100 επιπλέον αισθητήρες στο πρωτότυπο, οι οποίοι καταγράφουν τα πάντα: θερμοκρασίες και πιέσεις κινητήρα, εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις, ροή αέρα, κινηματική ανάρτησης και πολλά ακόμα στοιχεία, καίρια για ασφαλείς βόλτες στα 440 χλμ./ώρα. Κρίμα που δεν έχουμε ακόμα video από τις δοκιμές.