Η Mitsubishi είναι ιστορικά συνυφασμένη με το όνομα «Evo», όσο κι αν έχουν υπάρξει προσπάθειες προσεταιρισμού από αλλού (βλέπε Fiat Punto Evo και Lamborghini Huracan Evo για παράδειγμα). Στις 10 γενιές και τις αμέτρητες εκδόσεις που κυκλοφόρησε το ιαπωνικό rally replica, κοινός παρονομαστής ήταν τα δίλιτρα τούρμπο και στις 9 εξ αυτών, το όνομα «Lancer». Το δικό του, ξεχωριστό κομμάτι του μύθου, ωστόσο, κατέχει και το Pajero. Καμία σχέση με του Lancer Evo, ειδικά του Tommi Makinen Edition, αλλά επ’ ουδενί δεν πρόκειται για αμελητέα ποσότητα.
Ένας μανιώδης συλλέκτης Evo από τη Ρωσία, καταφέρνει να έχει στο γκαράζ του και τα δύο! Αμφότερα σε κατακόκκινο χρώμα και με λευκές ζάντες, σαν να είναι παρμένα από ειδικές διαδρομές και αμμόλοφους. Αναφορικά με το Pajero Evo, τα φουσκώματα στα φτερά και τα μαρσπιέ, οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο, οι λασπωτήρες της Ralliart, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, το καπό με τους αεραγωγούς, οι 17άρες ζάντες και οι αεροδυναμικές προσθήκες στα άκρα του πίσω μέρους δεν επιτρέπουν το παραμικρό μπέρδεμα με τα απλά τρίθυρα Pajero.
Για το Evo VI TME τώρα, τί να πούμε; Εμφάνιση και χαρακτήρας πηγάζουν από το αγωνιστικό Group A, με το οποίο ο Makinen «πετούσε» στις ειδικές διαδρομές. Σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε στροφές και ευθεία, έχουμε την ιδανική συνταγή για ένα κλασικό δείγμα, που πλέον καταστρέφει κουμπαράδες στις δημοπρασίες.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη και τεχνικά χαρακτηριστικά; Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο 4G63 αποδίδει 280 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 373 Nm στις 3.000 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. και τελική 240 χλμ./ώρα. Η πηγή της δύναμης είναι αυτή που διαφοροποιεί το Pajero από όλα τα Evo, καθώς διαθέτει το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοτέρ! Ένας V6 3.5 λίτρων παράγει 280 ίππους και 347 Nm, επιταχύνοντας τα 1.900 κιλά του αυτοκινήτου στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,6 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα. Εννοείται αμφότερα τετρακίνητα και με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αν και το Pajero προσφερόταν και με αυτόματο.