Ο ορισμός των Evo δεν είναι άλλος από το VI. Το πιο σκληροπυρηνικό όλων, που συν τοις άλλοις αποτέλεσε τη βάση για το αμίμητο Tommi Makinen Edition. Στα σχεδόν 3 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή (Γενάρης 1999-Αύγουστος 2001) κυκλοφόρησαν αρκετά, σε πολλές εκδόσεις και ακόμα περισσότερα σε βελτιωμένη μορφή. H απόλυτη μορφή του, όμως, είναι αυτή που βλέπουμε εδώ.
Στα τελειώματα της παραγωγής του Evo VI, οι Ιάπωνες παρουσίασαν το εκλεχτό RS Tommi Makinen Monte Carlo Edition. Μια έκδοση βασισμένη στο κλασικό RS TME, προκειμένου να γιορτάσει η Ralliart την τρίτη νίκη του Φινλανδού στον ιστορικό αγώνα. Το Evo VI RS Monte Carlo εξελίχθηκε υπό την επίβλεψη του ίδιου, του επικεφαλής της Mitsubishi Works, Toney Cox – του αφεντικού, δηλαδή, της κυρίαρχης ομάδας των «Τριών Διαμαντιών» στο WRC. O 2.0λιτρος τούρμπο 4G63 απέκτησε το πακέτο Ralliart UK Stage 1, παρέχοντας εκπληκτική επιτάχυνση και βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι. Η ανάρτηση βελτιώθηκε περαιτέρω μέσω των ειδικά εξελιγμένων ελατηρίων της Eibach, ενώ στη μετάδοση τοποθετήθηκε το κοντό 5άρι χειροκίνητο του αγωνιστικού από το Group N.
Το εσωτερικό, με τη σειρά του, επωφελήθηκε από τα μπάκετ καθίσματα Recaro SR, τις νέες επενδύσεις και την πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής, στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Μόλις 5 Evo VI RS Tommi Makinen Monte Carlo Edition βγήκαν στην αγορά, με ένα εξ αυτών να βρίσκει το δρόμο προς τις δημοπρασίες. Με 5.627 χλμ. (3.497 μίλια) στο οδόμετρο και άψογη κατάσταση, αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Για να συμβεί κάτι τέτοιο, βέβαια, χρειάζονται πολλά χρήματα. Για την ακρίβεια, ένα ποσό μεταξύ 100.000 και 120.000 λιρών (115.281-138.337 ευρώ). Από πλευράς επιδόσεων ποτέ δεν ανακοινώθηκαν, όμως βάσει του κοντύτερου κιβωτίου θα πρέπει να χρειάζονται λιγότερο από τα 4,4 δλ. του κανονικού TME για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ αντίστοιχα η τελική λογικά είναι χαμηλότερη από τα 241 χλμ./ώρα εκείνου. Μυστήριο επίσης καλύπτει την απόδοση του μοτέρ, που είναι βελτιωμένο. Στα 280 (τουλάχιστον 300 πραγματικά) άλογα ανακοινωνόταν το Tommi Makinen Edition, σίγουρα περισσότερα έχει το Monte Carlo.