Από όλα τα Civic Type R, το FN2 είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες κριτικές. Ούτε το FK2, που «προσηλυτίστηκε» στα τούρμπο, δεν άκουσε τόσα καθώς του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό της προσαρμογής στα σύγχρονα δεδομένα. Εκεί που η Honda βομβαρδίστηκε με παράπονα, ήταν όταν παρουσίασε την 3η εκδοχή του «Τάπερ».
Το FN2 είχε την εμφάνιση, αλλά δυστυχώς για το ίδιο μόλις 1 άλογο παραπάνω από το EP3 που αντικατέστησε. Σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο βάρος, οι επιδόσεις ήταν χειρότερες από του απελθόντος Type R. Αυτό, συν η αντικατάσταση των διπλών ψαλιδιών με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έβαλε το «διαστημόπλοιο» στο στόχαστρο. Παρόλα αυτά, υπάρχουν εκδόσεις που αξίζουν αγάπη από το κοινό. Το Mugen 200 είναι μια από αυτές.
Το όνομα μπορεί να παραπέμπει σε σκληροπυρηνικές καταστάσεις, όμως το 200 δεν είχε ούτε τα περισσότερα άλογα, ούτε το πισταδόρικο στήσιμο της ανάρτησης των Mugen (η διαφορά εντοπίζεται στο «200»). Σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την επιστροφή της Honda στο BTCC και ξεχώριζε από τα απλά FN2 χάρις στο αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, ποδιές στο πλάι, διαχύτης πίσω), τις 19άρες Lightning ζάντες και το Championship White χρώμα.
Μηχανικά δεν υπήρχαν αλλαγές, πέρα από την παρουσία μπλοκέ διαφορικού, με τον 2λιτρο i-VTEC να παράγει τα ίδια 201 άλογα στις 7.400 σ.α.λ. και 196 Nm στις 5.900 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονταν, όμως από τη στιγμή που η ισχύς έμενε απαράλλαχτη και οι τροχοί έφεραν μεγαλύτερο βήμα, ενδεχομένως το 0-100 χλμ./ώρα να ήταν πιο αργό από τα 6,8 δλ. του απλού Type R. Όπως και να ‘χει, το Mugen 200 είναι από τα πιο σπάνια Civic που έχουν κυκλοφορήσει, σε 200 αντίτυπα.
Το συγκεκριμένο μας έρχεται από το 2010 και με 70.000 μίλια στο οδόμετρο (112.654 χλμ.), έχοντας τη δυνατότητα να γίνει δικό σας για 13.740 λίρες (16.186 ευρώ).