Το Opel Omega διετέλεσε αρχηγός της γκάμας για τη γερμανική εταιρία, από το 1986 έως το 2003. Η πρώτη του γενιά μάλιστα ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ αποτέλεσε τη βάση για το αλησμόνητο Lotus Omega.
Η 2η (και τελευταία, όπως αποδείχτηκε) γενιά παρουσιάστηκε το 1994 και έμεινε στην παραγωγή για μια δεκαετία, κυκλοφορώντας αρκετά και στη χώρα μας με 2λιτρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, ως επί το πλείστον. Στις χώρες που δεν μαστίζονταν από τεκμήρια, πούλησε αρκετά το Omega με τους εξακύλινδρους κινητήρες. Η κορυφαία έκδοση με τον 3.0 V6 έζησε τις καλύτερες εμπορικές στιγμές της από το facelift του 1999 και έπειτα, ενώ αποτέλεσε την καλύτερη βάση για τροπέτα και βελτιωτικές προτάσεις. Μην ξεχνάμε πως το μεγάλο Opel έχει την κίνηση στον άξονα, τον σωστό: πίσω.
Με 211 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 270 Nm στις 3.400 σ.α.λ., ο κινητήρας των 2.962 κ.εκ. μπορεί να προσφέρει ατέλειωτες στιγμές απόλαυσης. Βέβαια καλύτερα να συνδυάζεται με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που προσέφερε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. και τελική 243 χλμ./ώρα. Με το 4άρι αυτόματο, όπως του εικονιζόμενου Omega, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν 1,3 δλ. αργότερα (9,8) και η τελική ήταν 5 χλμ./ώρα χαμηλότερα (238). Παρόλα αυτά, μόνο το γεγονός ότι πρόκειται για μια αρχοντική και πισωκίνητη V6 «κούρσα», αρκεί να προσελκύσει κάθε ενδιαφέρον.
Το ασημί Opel είναι μοντέλο του 1996 και έχει κάνει τα ταξίδια του, αναγράφοντας 103.420 χλμ. στο οδόμετρο. Η κατάσταση που διατηρείται κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με «καθαρό» αμάξωμα και σχεδόν άφθαρτο εσωτερικό. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει στοιχεία όπως φώτα xenon με σύστημα πλύσης, ηλιοροφή, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control και ηχοσύστημα Phillips-Bose. Με αυτά υπόψη, συν την σπανιότητα του μοντέλου, η τιμή των 3.500 ευρώ κρίνεται ως λογικότατη.