Όσοι μεγάλωσαν στα 90’s, αλλά και οι ελαφρώς μεγαλύτεροι, σημαδεύτηκαν από τις ειδήσεις της 13ης Σεπτεμβρίου 1996. Τότε που έγινε γνωστό πως ο 2Pac, κατά κόσμον Tupak Sakur, δολοφονήθηκε μέσα στο αυτοκίνητό του, έπειτα από πυροβολισμούς που είχε δεχτεί-μαζί με τον οδηγό- από δράστες σε άλλο όχημα ενώ περίμενε σε φανάρι, στις 7 Σεπτεμβρίου. Οι εικόνες της «γαζωμένης» 7άρας έκαναν το γύρο του κόσμου και βύθισαν στη θλίψη τους φαν του Αμερικανού ράπερ, σε ένα σοκ που όπως φαίνεται ακόμα δεν έχουν ξεπεράσει. Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι η μοιραία BMW έχει εγκατασταθεί «στο ράφι».
Η βαυαρική λιμουζίνα πωλείται από το 2020, όμως ακόμα δεν έχει καταφέρει να βρει αγοραστή. Το τεράστιο αντίτιμο που ζητά η Celebrity Cars παίζει φυσικά το ρόλο του, καθώς απαιτούνται 1,75 εκατ. δολάρια (1,59 εκατ. ευρώ) για να μπει το όνομα του νέου κατόχου στην άδεια! Προφανώς η επιχείρηση ποντάρει στην ιστορικότητα του αυτοκινήτου, αλλά αυτή ακριβώς η σημειολογική του σημασία λειτουργεί και ως αποτρεπτικός παράγοντας. Η μαύρη E38 έχει επισκευαστεί χρόνια τώρα, αλλά και μόνο το τραγικός γεγονός στο οποίο έλαβε χώρα (άσχετα αν ο Tupak πέθανε στο νοσοκομείο, μια εβδομάδα μετά τους πυροβολισμούς) αρκεί για να διώξει τους αγοραστές. Εξυπακούεται, βέβαια, πως το υπέρογκο αντίτιμο κάνει την περισσότερη δουλειά σε αυτό.
Η επίμαχη 7άρα είναι μοντέλο του 1996 και η κορυφαία της γκάμας, ήτοι η 750iL με το μακρύ μεταξόνιο. Κάτω από το καπό κρύβεται ο 5.4 V12 των 322 ίππων και 490 Nm, που τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς σε συνεργασία με ένα 5άρι αυτόματο κιβώτιο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα για μια limo της εποχής, όπως ηλιοροφή, δερμάτινα καθίσματα, premium ηχοσύστημα, ξύλινες επενδύσεις και τηλέφωνο, ενώ το οδόμετρο αναγράφει 194.799 χλμ. (121.043 μίλια). Τα περισσότερα εξ αυτών, ωστόσο, έχουν γίνει μετά το μοιραίο περιστατικό, καθότι ο 2Pac δεν πρόλαβε να χαρεί τη BMW του για παραπάνω από μερικούς μήνες. Αυτό που τραβάει τα βλέμματα φυσικά δεν είναι άλλο από τις νικελωμένες 20άρες, προσωπική πινελιά του θρύλου της hip-hop.