Τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν βρεθεί σε τόσο δυσμενή θέση, ώστε κάθε φορά που μια εταιρία ανακοινώνει πως επενδύει σε αυτά αντιμετωπίζεται -και τρόπον τινά, είναι- σαν σωτήρας του τρίτου πεντάλ. Η Ferrari ήταν από τις πρώτες που αποφάσισαν να μην συγκαταλέγονται σε αυτές, λανσάροντας το κιβώτιο F1 στην F355 μια 24ετία πριν. Πλέον, όμως, όποιο «Cavallino Rampante» διαθέτει μηχανική μετάδοση, συνιστά τον ορισμό του συλλεκτικού.
Η F430 συγκαταλέγεται στις πιο δημοφιλείς επιλογές, ούσα η τελευταία κεντρομήχανη με τρίτο πεντάλ και παραδοσιακό χτένι. Κατά συνέπεια, όποτε εμφανίζεται κάποια σε αγγελία ή δημοπρασία, επικρατεί πανζουρλισμός. Η συγκεκριμένη μας έρχεται από το 2009 κι όχι μόνο είναι χειροκίνητη, αλλά προσφέρει τον ουρανό στους δυο επιβάτες. Από τις πολύ σπάνιες Spider χωρίς το 6άρι ημιαυτόματο, σε εξαιρετική κατάσταση και με 11.054 μίλια (17.789 χλμ.) στο οδόμετρο. Αναμενόμενα, δε, και με το ανάλογο αντίτιμο.
Σύμφωνα με την εταιρία ασφάλισης και αξιολόγησης Hagerty Insurance, οι χειροκίνητες F430 Spider μπορούν να φτάσουν μέχρι τις 466.000 δολάρια (428.300 ευρώ)! Πολύ υψηλότερα από μια ολοκαίνουργια F8 Spider, που ξεκινά στις Η.Π.Α. από τις 280.000 δολάρια (257.340 ευρώ). Η συγκεκριμένη δεν φτάνει σε τόσο υψηλά επίπεδα τιμολόγησης, αλλά και πάλι αναμένεται να ξεπεράσει την καινούργια ανοιχτή F8. Προς το παρόν, και με 3 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η τιμή ορίζεται στις 276.000 δολάρια (253.638 ευρώ).
Κάτω από το διάφανο κάλυμμα του κινητήρα, στο κέντρο της κατασκευής, συναντάμε τον F136 E V8 των 4.3 λίτρων. Με απόδοση 490 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 465 Nm στις 5.250 σ.α.λ. (το 80% διαθέσιμο κάτω από τις 3.500 σ.α.λ.), επιταχύνει το «κόκκινο άτι» στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,1 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 310 χλμ./ώρα τελικής (4,0 δλ. και 315 χλμ./ώρα η κουπέ).