Το Honda NSX MK1 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Μύθος της αυτοκίνησης, εξέλιξη δια χειρός Ayrton Senna, πρώτο ιαπωνικό υπεραυτοκίνητο και από τα πρώτα (κατά κοινή ομολογία, και εδώ το πρώτο) που συνδύασαν επιδόσεις, ικανότητες, αξιοπιστία και ευχρηστία. Με λίγα και απλά λόγια, το καλύτερο supercar της εποχής του και το εγχειρίδιο κατασκευής για τα σημερινά.
Πρόκειται για ένα από τα πιο κλασικά αυτοκίνητα της τελευταίας 30ετίας, κάτι που μετουσιώνεται σε κέρδος για όσους έχουν κάποιο στο γκαράζ και θέλουν να το αποχωριστούν. Το ίδιο ισχύει για τα πρώτα μοντέλα, με τον 3.0 V6 των 270 ίππων στο κέντρο. Ακόμα κι αν το οδόμετρο αναγράφει κοντά στις 100.000 χλμ., όπως αυτό που θα δούμε, οι τιμές μόνο προσιτές δεν χαρακτηρίζονται.
Το εν λόγω NSX είναι μοντέλο του 1991 και έχει γράψει μέχρι σήμερα μόλις 14.101 χλμ. (8.762 μίλια). Η Formula Red απόχρωση είναι απολύτως εργοστασιακή και πρόσφατα γυαλισμένη/περασμένη με κεραμική επίστρωση, οπότε δεν υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι εξωτερικά. Ούτε εσωτερικά, όπου τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα διατηρούνται σε καταπληκτική κατάσταση. Αναλόγως εξαίρετη εικόνα και στα μηχανικά μέρη, με τον 3.0λιτρο V6 να αποδίδει 270 ίππους και 285 Nm, σε συνέργεια με το 4άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα, επιδόσεις που είναι σχεδόν ταυτόσημες με αυτές του σημερινού Civic Type R.
Παρά την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου, που κόβει αρκετά από τις απαιτήσεις του πωλητή σε χρήματα, η τιμή του κατακόκκινου NSX ξεπερνά τις 107.000 ευρώ. Οι 115.000 δολάρια που χρειάζονται για την αλλαγή ονόματος στην άδεια του συγκεκριμένου MK1 αντιστοιχούν σε 107.565 ευρώ, καταδεικνύοντας το μέγεθος του «θησαυρού» που αποτελεί το πρώτο NSX, για όποιον έχει τη χαρά να το απολαμβάνει στο γκαράζ του.