Το 100 είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα Audi της τελευταίας 40ετίας. Το τεράστιο αμάξωμα τριών όγκων, η αεροδυναμική αρχιτεκτονική των γραμμών και η επιβλητική εμφάνιση χαρακτήριζαν το μεγαλομεσαίο από το Ίνγκολσταντ, ιδίως κατά την τρίτη γενιά του.
Το 100 C3 είχε ένα ιδιαίτερα αποδοτικό αεροδυναμικά σουλούπι, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,30, προσδίδοντας στο σεντάν των 4,8 μέτρων καλύτερη κατανάλωση και υψηλότερη αεροδυναμική σε σχέση με τα ισοδύναμα μοντέλα του ανταγωνισμού. Μια ευρύτατη γκάμα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου ήταν διαθέσιμη, ξεκινώντας από τον 1.800άρη των 75 ίππων και φτάνοντας μέχρι τον υπερτροφοδοτούμενο 5κύλινδρο των 2.2 λίτρων, με απόδοση 165 ίππων. Το γυαλιστερό κόκκινο που βλέπουμε φέρει το βασικό σύνολο και είναι σαν να βγήκε από την αντιπροσωπεία.
Ταξινομήθηκε πρώτη φορά το 1983 και μέχρι σήμερα, ο ιδιοκτήτης παραμένει ο ίδιος. Στο συνεργείο έχει πάει τέσσερις φορές, καθαρά για λόγους φρεσκαρίσματος. Ούτως ή άλλως, το οδόμετρο αναγράφει μόλις 16.200 χλμ. Οπότε τα περισσότερα εξαρτήματα πάνω του, δεν φέρουν ταλαιπωρία. Τα λάστιχα αλλάχτηκαν το 2018 και ο ιμάντας χρονισμού το 2019, προκειμένου να διατηρηθεί το 100άρι σε καινουργή κατάσταση.
Κάτω από το καπό συναντάμε 75 ίππους στις 4.600 σ.α.λ. και 138 Nm στις 2.500 σ.α.λ., σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Πριν 38 χρόνια ήθελε 14,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έφτανε μέχρι τα 165 χλμ./ώρα. Κρίνοντας από την κατάσταση που διατηρείται, δεν αποκλείεται να παραμένει στα ίδια επίπεδα. Η τιμή, πάντως, το κάνει με το παραπάνω. Στις 13.900 ευρώ τοποθετείται το κοστολόγιο, για όποιον θέλει να γίνει ο δεύτερος ιδιοκτήτης του.