Η Ferrari παρουσίασε το πρώτο της SUV πριν μερικές μέρες. Η Aston Martin το έκανε πριν δυο χρόνια, η Lamborghini τάραξε συθέμελα τη φιλοσοφία των κατασκευαστών supercars ακόμα νωρίτερα (το 2018), ενώ η Porsche είχε δείξει το δρόμο μια 20ετία πίσω. Μέχρι κι η Lotus έχει λανσάρει SUV, και μάλιστα ηλεκτρικό. Οι μόνοι που αντιστέκονται ακόμα είναι η McLaren (αλλά το έχει στα πλάνα), η Koenigsegg (υπάρχουν σκέψεις) και η Bugatti. Η τελευταία, δίχως παρένθεση.
Οι άνθρωποι που μας έδωσαν τις Veyron και Chiron, έχουν συνδεθεί ουκ ολίγες φορές με το ενδεχόμενο εξέλιξης Sport Utility Vehicle. Ακόμα και δια επισήμων χειλών, όταν στο τιμόνι της εταιρίας ήταν ο νυν CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann. Τα χρόνια περνούσαν, εκπληκτικές δημιουργίες εκατομμυρίων έβγαιναν από το εργοστάσιο του Μολσχάιμ, αλλά κανένα SUV. Ο επικεφαλής σχεδίασης της Bugatti, Achim Anscheidt, μίλησε για τις φάσεις που πέρασε η γαλλογερμανική εταιρία, αναφορικά με το λανσάρισμα ενός δεύτερου, πιο εμπορικού μοντέλου: «Πάντα είχαμε τη σκέψη του πώς θα μπορούσε να είναι ένα δεύτερο μοντέλο, κατά προτίμηση SUV. Αλλά επίσης πάντα, σκεφτόμασταν τον αντίκτυπο που θα είχε στη φίρμα. Θα ξεπουλιόμασταν για κάτι τέτοιο; Ποια η μοίρα του σήματος; Θα κάναμε ένα τόσο βάρβαρο βήμα, να αλλοιώσουμε όσα αντιπροσωπεύει για περισσότερες πωλήσεις;»
Ο Anscheidt υπογράμμισε πως η αύξηση του όγκου παραγωγής, δεν ήταν ποτέ στις προτεραιότητες της Bugatti: «Είμαι υπέρμαχος της ισορροπίας. Αν παρουσιάζαμε ένα πιο εμπορικό μοντέλο, θα έπρεπε να κάνουμε ακόμα πιο ιδιαίτερες και αποκλειστικές τις άλλες μας δημιουργίες. Κίνηση επιβεβλημένη, προκειμένου να διατηρηθεί αναλλοίωτη η ταυτότητα της εταιρίας». Όπως δηλώνει και το ίδιο, το motto της: «Αν συγκρίνεται με κάτι άλλο, τότε δεν είναι Bugatti»! O νυν CEO της φίρμας, Matte Rimac, έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει περίπτωση να εξελιχθεί SUV με το όνομα του Ετόρε Μπουγκάτι πάνω του. Αντ’ αυτού, είδαμε τη Mistral των 5+ εκατ. ευρώ να κάνει ντεμπούτο πριν ένα μήνα. Απολύτως ταιριαστό με το DNA της πιο exclusive, ίσως, αυτοκινητοβιομηχανίας.