Δεν πάει πολύ καιρός από τότε που η BMW, και το σύνολο των κατασκευαστών γενικότερα, πίστευε πως το μέλλον στα συστήματα μετάδοσης είναι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Οι Βαυαροί ωστόσο γρήγορα άλλαξαν γνώμη, επενδύοντας στα παραδοσιακά αυτόματα. Χειροκίνητα μοντέλα έμειναν ελάχιστα, με τη M2 να είναι το μοναδικό από τα BMW M. Όπως δηλώνει ο επικεφαλής του M GmbH πάντως, θα είναι και το τελευταίο.
O Dirk Hacker μίλησε στο βρετανικό Top Gear και επιβεβαίωσε δυο πράγματα. Το πρώτο αφορά κάτι που ήδη φαίνεται από τη γκάμα: τέλος τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Ούτως ή άλλως πλέον δεν υπάρχει ούτε μια νέα BMW με τέτοια μετάδοση, και ούτε πρόκειται να ξαναβγεί: «Οι διπλοί συμπλέκτες, από την οπτική της BMW M, έχουν τελειώσει. Πλέον το δίλημμα είναι μεταξύ χειροκίνητου και κλασικού αυτόματου, με τα εξηλεκτρισμένα αυτόματα να έρχονται στο μέλλον… Όταν εξελίσσαμε την προηγούμενη M5, έγινε μεγάλη εσωτερική κουβέντα για το κιβώτιο. Τελικά πήραμε την απόφαση για αυτόματο με μετατροπέα ροπής όχι μόνο λόγω κόστους, αλλά και λόγω χαρακτηριστικών. Με το διπλό συμπλέκτη είχαμε πολλές απότομες αντιδράσεις κατά το παρκάρισμα, το αυτοκίνητο να μην κυλάει όταν άφηνες το φρένο και λοιπά ζητήματα».
Είναι η πρώτη φορά που επιβεβαιώνεται επίσημα πως η μετάδοση διπλού συμπλέκτη βγαίνει τελείως από την ατζέντα των κορυφαίων BMW, με το τελευταίο μοντέλο που την χρησιμοποίησε να ήταν η προηγούμενη M2.
Μιλώντας για τη μικρότερη M και τα κιβώτιά της, ήρθε η δεύτερη -και πολύ πιο δυσάρεστη- επικύρωση. Ο Hacker υπογράμμισε πως ναι μεν η μηχανική μετάδοση θα παραμείνει ως επιλογή καθ’ όλη την πορεία της G87, αλλά μετά το πέρας αυτής θα διαγραφεί από τα μητρώα των BMW M: