Τα πολλά χιλιόμετρα σε ένα αυτοκίνητο είναι, εκ πρώτης όψεως, αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς σε ένα μεταχειρισμένο. Έχουμε αναφέρει πολλάκις ωστόσο, ότι σημασία έχει το πώς έχουν γίνει και πόσο σοβαρό είναι το ιστορικό συντήρησης. Ένα σχολαστικά συντηρημένο αυτοκίνητο με 300.000 χλμ. είναι σαφώς καλύτερη περίπτωση από ένα με 100.000, που έχει αφεθεί στη μοίρα του. Η εν λόγω BMW M5 E34 λειτουργεί ως πιστοποίηση αυτής της άποψης.
Αγοράστηκε από τη βιτρίνα, το 1991, και μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτοχο. Ο πρώτος ιδιοκτήτης την έχει σαν παιδί του, εδώ και 30 χρόνια, οδηγώντας τη καθημερινά, αλλά και συντηρώντας τη μέχρι «κεραίας». Το οδόμετρο αναγράφει μεν 245.943 μίλια (395.806 χλμ.) όμως πέραν αυτού, δεν υπάρχει άλλη ένδειξη πάνω στη Βαυαρή που να μαρτυρά τη δραστηριότητά της. Το αμάξωμα χαίρει άκρας υγείας, στο εσωτερικό δεν παρατηρείται ούτε ένα «σπάσιμο» στο δερμάτινο σαλόνι, ενώ ακόμα και το δίδυμο τιμόνι-λεβιέ (που συνήθως είναι τα πρώτα που δείχνουν τα πολλά χιλιόμετρα) διατηρείται σε εντυπωσιακά καλή κατάσταση.
Μια από τα ίδια και στα μηχανικά μέρη. Το βιβλίο σέρβις εμφανίζεται λεπτομερέστατο, υποδηλώνοντας την αγάπη του ιδιοκτήτη για την ευμάρεια του αυτοκινήτου του. Ο εξακύλινδρος εν σειρά S38B36 των 3.5 λίτρων δεν έχει κάνει «τσικ», παράγοντας 315 ίππους στις 6.900 σ.α.λ. και 360 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Η συνεργασία του με το 5άρι χειροκίνητο και μπλοκέ διαφορικό, είχε σαν αποτέλεσμα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 250 χλμ./ώρα. Αυτά, στα νιάτα της M5 E34. Με σχεδόν 400.000 χλμ. και 30 χρόνια στην πλάτη είναι απίθανο να διατηρεί όλη τη δύναμή του ο κινητήρας, όσο καλοσυντηρημένος κι αν είναι. Δεδομένου, όμως, ότι η συγκεκριμένη θυμίζει πολύ κατάσταση βιτρίνας από πλευρά φροντίδας, δεν θα πρέπει να έχει μεγάλες διαφορές στη δυναμική.
Είναι χαρακτηριστικό πως τα μόνα στοιχεία ενδεικτικά της απόστασης που έχει καλύψει το αυτοκίνητο, είναι τα σήματα στις ζάντες (που έχουν κιτρινίσει) και κάποια σημάδια στο χώρο του κινητήρα. Σήμερα ήρθε η ώρα να την αποχωριστεί ο «ψείρας», πρώτος ιδιοκτήτης έναντι 6.000 δολαρίων (5.000 ευρώ).