BMW M: «Θέλουμε το χειροκίνητο κιβώτιο!»

Παρά τις περί του αντιθέτου τάσεις της αγοράς, η BMW M πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και δεσμεύεται να διατηρήσει το χειροκίνητο κιβώτιο! Δήλωση που έρχεται από τα πλέον αρμόδια χείλη, εκείνα του διευθυντή της εταιρίας.

Ο Frank van Meel παραχώρησε συνέντευξη στο βρετανικό Autocar, όπου αποκάλυψε πως η ζήτηση για χειροκίνητο κιβώτιο στα μοντέλα M είναι ιδιαίτερα υψηλή. Ειδικά για τη M2, οι παραγγελίες φτάνουν στο 50%! Μια ζήτηση που ουσιαστικά υπαγορεύει στη BMW τη διατήρηση της μηχανικής μετάδοσης σε κάποια μοντέλα (M2, M3 και M4), κι ας υστερεί σε σχέση με το αυτόματο: «Από τεχνικής σκοπιάς, υπάρχουν ελάχιστοι λόγοι να το διατηρήσουμε. Είναι βαρύτερο, αργότερο και δίνει χειρότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Ο κόσμος, όμως, λατρεύει το χειροκίνητο κιβώτιο. Τους δίνει αυτή την αίσθηση δεσίματος με το αυτοκίνητο και του ελέγχου, ότι δαμάζουν το θηρίο – κι αυτό είναι το νόημα. Θέλουμε να το κρατήσουμε

Όπως αναφέρει ο van Meel η ζήτηση δεν αφορά μόνο την απερχόμενη F87, αλλά και την επικείμενη G87 (προπαραγγελίες εδώ). Νο1 αγορά για χειροκίνητες BMW M είναι οι Η.Π.Α., όπου παλιότερα διατίθετο αποκλειστικά η M5 F10 (η προηγούμενη γενιά M5 δηλαδή) με πεντάλ συμπλέκτη. Η καινούργια M2 αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του καλοκαιριού, με τη μηχανική μετάδοση σε πρώτο πλάνο και το 8άρι αυτόματο της ZF ακριβώς δίπλα της.

Get it on Google Play Download on the App Store