Παρά τις περί του αντιθέτου τάσεις της αγοράς, η BMW M πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και δεσμεύεται να διατηρήσει το χειροκίνητο κιβώτιο! Δήλωση που έρχεται από τα πλέον αρμόδια χείλη, εκείνα του διευθυντή της εταιρίας.
Ο Frank van Meel παραχώρησε συνέντευξη στο βρετανικό Autocar, όπου αποκάλυψε πως η ζήτηση για χειροκίνητο κιβώτιο στα μοντέλα M είναι ιδιαίτερα υψηλή. Ειδικά για τη M2, οι παραγγελίες φτάνουν στο 50%! Μια ζήτηση που ουσιαστικά υπαγορεύει στη BMW τη διατήρηση της μηχανικής μετάδοσης σε κάποια μοντέλα (M2, M3 και M4), κι ας υστερεί σε σχέση με το αυτόματο: «Από τεχνικής σκοπιάς, υπάρχουν ελάχιστοι λόγοι να το διατηρήσουμε. Είναι βαρύτερο, αργότερο και δίνει χειρότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Ο κόσμος, όμως, λατρεύει το χειροκίνητο κιβώτιο. Τους δίνει αυτή την αίσθηση δεσίματος με το αυτοκίνητο και του ελέγχου, ότι δαμάζουν το θηρίο – κι αυτό είναι το νόημα. Θέλουμε να το κρατήσουμε!»
Όπως αναφέρει ο van Meel η ζήτηση δεν αφορά μόνο την απερχόμενη F87, αλλά και την επικείμενη G87 (προπαραγγελίες εδώ). Νο1 αγορά για χειροκίνητες BMW M είναι οι Η.Π.Α., όπου παλιότερα διατίθετο αποκλειστικά η M5 F10 (η προηγούμενη γενιά M5 δηλαδή) με πεντάλ συμπλέκτη. Η καινούργια M2 αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του καλοκαιριού, με τη μηχανική μετάδοση σε πρώτο πλάνο και το 8άρι αυτόματο της ZF ακριβώς δίπλα της.