Το R33 είναι κάτι σαν την M3 E36 των Skyline: παρεξηγημένο και υποτιμημένο, έχοντας την ατυχία να βρεθεί ανάμεσα σε δυο θρύλους. Παρότι, όμως, δεν απολαμβάνει της ιστορικής σημασίας του R32 ή της δημοτικότητας του R34, υπάρχουν εκδόσεις του που θέλουν 3-4 από τα προηγούμενα για να το κοντράρουν σε τιμές. Για να ακριβολογούμε, ένα 33άρι έχει την τιμή να είναι το πιο ακριβό Skyline όλων των εποχών!
Το προνόμιο αυτό ανήκει στο ασημί Nismo 400R που βλέπουμε. Πρόκειται για ένα από τα σπανιότερα και πιο εξελιγμένα Skyline, που αποτελεί «Μήλον της Έριδος» στους κύκλους των συλλεκτών. Κατασκευασμένο με βάση τα πρότυπα του αγωνιστικού Skyline R33 LM, που έλαβε μέρος δυο φορές στις 24 Ώρες του LeMans, το 400R διαθέτει υπερκυβισμένο στα 2.8 λίτρα τον RB26DETT, με κωδικό RB-X GT2, και την απόδοση αναβαθμισμένη στα 400 άλογα και τα 470 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς, μέσω του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και του συστήματος ATTESA ETS-PRO. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 4 δλ. και την τελική να φτάνει στα 300 χλμ./ώρα.
Φυσικά οι ανάλογες βελτιώσεις συναντώνται στην ανάρτηση, αλλά και την εμφάνιση, με αεροδυναμικές προσθήκες στο αμάξωμα, διαφορετικούς προφυλακτήρες, την αντίστοιχη βαφή με τα αυτοκόλλητα, αλλά και τις χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών. Το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, ωστόσο, είναι ο εξαιρετικά περιορισμένος αριθμός αντιτύπων που κατασκευάστηκαν.
Μόλις 40 βγήκαν από τις εγκαταστάσεις της Nismo, εκ των οποίων μόνο τα 19 είναι επιβεβαιωμένο πως διασώζονται σήμερα. Πανεύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, λοιπόν, τι χαμός προκαλείται όταν κάποιο εξ αυτών βρεθεί σε δημοπρασία. Το συγκεκριμένο είναι το μοναδικό που υπάρχει στην Αμερική και μόλις 1 από τα 4 εν ενεργεία ασημί, κάτι που -για τα δεδομένα των συλλεκτών- δικαιολογεί τα 2 εκατομμύρια δολάρια δαπάνης σε πρόσφατη δημοπρασία!