Τo Audi 80 έχει υπάρξει ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς τόσο στη δεύτερη, «τετράγωνη» γενιά του, όσο και τη γεμάτη καμπύλες τρίτη (το λεγόμενο «αυγό»). Αμφότερα κυκλοφορούν ακόμα σε αρκετά σεβαστούς αριθμούς (ειδικά το B3), ωστόσο αμφιβάλλουμε αν υπάρχει κάποιο που να πλησιάζει την κατάσταση του συγκεκριμένου.
Πρόκειται για ένα 80άρι δεύτερης γενιάς, από το 1980. Δεδομένου ότι το B2 ξεκίνησε να παράγεται το 1978 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1986, έχουμε να κάνουμε με δείγμα πρώτης «εσοδείας». Αλίμονο, όμως, αν μπορούσαμε να το ισχυριστούμε βάσει εμφάνισης και γενικότερης φόρμας. Το αμάξωμα δεν εμφανίζει το παραμικρό σημάδι φθοράς, σκουριάς ή σάπιου, ενώ λάμπουν δια της απουσίας τους μέχρι και οι γρατζουνιές! Ακόμα και οι σιδερένιες ζάντες των 14 ιντσών μοιάζουν σαν να βγήκαν από το καλούπι μόλις χθες.
Ίδια εικόνα στο εσωτερικό. Τρύπες ή σκισίματα στις επενδύσεις, γυαλάδες, θαμπάδες και λοιπά ίχνη ταλαιπωρίας δεν απαντώνται πουθενά. Για να ακριβολογούμε, αν υπήρχαν ζελατίνες στα καθίσματα δύσκολα θα μπορούσε να πιστέψει κάποιος πως η συγκεκριμένη καμπίνα ανήκει αφενός σε μεταχειρισμένο, αφετέρου σε ένα 42 ετών!
Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 1.600άρης τετρακύλινδρος των 80 ίππων και 119 Nm ροπής, σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Στα «ντουζένια» του ήθελε 13,8 δλ. για να επιταχύνει το μεσαίο σεντάν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, μέχρι και τα 160 χλμ./ώρα τελικής. Από τη στιγμή που έχει μόλις 6.500 χλμ., πάντως, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην πετυχαίνει τα ίδια νούμερα και σήμερα. Όπως αναφέρει η αγγελία όλα πάνω του είναι αυθεντικά, με το αυτοκίνητο να φυλάσσεται πάντα σε κλειστό γκαράζ και διαθέτοντας κανονικές πινακίδες. Με άλλα λόγια, ιδανικό project για μετατροπή του σε αντίκα και πινακίδες ιστορικού. Αρκεί να υπάρχουν 13.500 ευρώ πρόχειρες.