Από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes, ήταν η E-Class W124, η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1984 έως 1995 σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αντίτυπα. Δημοφιλής ήταν και στην Ελλάδα, τόσο ως επιβατικό όσο και ως ταξί, «γράφοντας» αμέτρητα χιλιόμετρα. Δυο ήταν οι εκδόσεις που είδαμε περισσότερο: 200Ε και 250D.
Ειδικά η δεύτερη μεγαλούργησε ως «αγοραίο», αλλά και ως station wagon. Η T-Modell ή Τ124 με το «T» να απορρέει εκ των «tourism» και «transport»- ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη σε μήκος από την τετράθυρη (4.780 χλστ. αντί 4.755 χλστ.) και αρκετά πιο ψηλή (1.519 χλστ. αντί 1.430 χλστ.). Με κοινό μεταξόνιο στα 2.799 χλστ., το σύνολο του επιπλέον μήκους πήγε στο χώρο αποσκευών, ο οποίος ήταν αυξημένος κατά 10 λίτρα σε σχέση με την τετράθυρη W124 (530 έναντι 520 λίτρων). Το μεγάλο πλεονέκτημα των TE (βενζινοκίνητες) και TD (ντίζελ) όμως, ήταν η αναδίπλωση των καθισμάτων. Κίνηση που απελευθέρωνε 1.770 λίτρα στο πορτμπαγκάζ, το οποίο παράλληλα μπορούσε να φιλοξενήσει μια τρίτη σειρά καθισμάτων, με αντικριστή πλάτη στη μεσαία, καθιστώντας την Estate 7θέσια!
Αυτή που θα μας απασχολήσει σήμερα είναι μοντέλο του 1994 και έχει κάνει τις βόλτες της, καταγράφοντας 524.000 χλμ. στον οδομετρητή. Διατηρείται σε άψογη κατάσταση, με το «υπουργικό μπλε» χρώμα να μην εμφανίζει ίχνος θαμπάδας, σκασίματος ή σκουριάς. Παρόμοια αψεγάδιαστη εικόνα και στο εσωτερικό, όπου οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν έναν πλουσιότατο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει air condition, ηλεκτρική ηλιοροφή/καθρέπτες/παράθυρα, ραδιοκασετόφωνο και CD changer, ξύλινες επενδύσεις και θερμαινόμενα καθίσματα, ενώ αυτός της ασφάλειας περιλαμβάνει διπλό αερόσακο και ABS.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον 20βάλβιδο ατμοσφαιρικό πεντακύλινδρο ντίζελ των 2.5 λίτρων, με απόδοση 113 ίππων και 173 Nm. Ακόμα και με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, οι επιδόσεις θέλουν πολλή φαντασία για να χαρακτηριστούν «επαρκείς», καθότι το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 18,5 δλ.! Στην τελική, πάντως, είναι καλύτερα τα πράγματα, με 190 χλμ./ώρα. Η τιμή, τώρα, για τη συγκεκριμένη T124 είναι αρκετά υψηλή, στις 9.500 ευρώ.