Πριν οι ταινίες του franchise «Fast and Furious» βουτήξουν στην υπερβολή και φτάσουν στα πρόθυρα μαχών στο διάστημα (κάτι που επιβεβαιώθηκε για το 10ο!), το κλου σε αυτές ήταν τα βελτιωμένα αυτοκίνητα και οι κόντρες. Στο «2 Fast 2 Furious» μπορεί να έλειπε ο Vin Diesel, όμως ο αείμνηστος Paul Walker έφερε το Nissan Skyline R34 στη μεγάλη οθόνη.
O Αμερικανός ηθοποιός δεν οδηγούσε απλά τον πιο διάσημο «Godzilla». Τον λάτρευε. Αρκετά R34 πέρασαν από τα χέρια του, ακόμα περισσότερα οδηγήθηκαν από αυτά. Το συγκεκριμένο έχει το προνόμιο να φέρει την «υπογραφή» του Walker, όντας παράλληλα ένα από τα ελάχιστα Skyline που έχουν ταξινομηθεί νόμιμα στις Η.Π.Α. Αυξάνονται, δηλαδή, οι πόντοι συλλεκτικότητας και λογικά, αυτό θα φανεί στην τιμή. To ίδιο ισχύει για το χρώμα, που είναι ίδιο με εκείνο του Skyline στο «2 Fast 2 Furious», εδώ εμπλουτισμένο με χρυσαφί αυτοκόλλητα και λωρίδες.
Το αυτοκίνητο ανήκει στην εκλεκτή παρέα των V-Spec II, όντας ένα από τα 1.855 που κατασκευάστηκαν, και σύμφωνα με την αγγελία παραμένει κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές στο μηχανοστάσιο. Όχι ότι δεν έχει βελτιώσεις, απλά περιορίζονται σε μεγαλύτερο intercooler και νέα πολλαπλή εισαγωγής, εστιάζοντας περισσότερο στο στήσιμο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Tein δεσπόζει στα τεχνικά χαρακτηριστικά, με τις 18άρες Tein TE37 να δένουν υπέροχα με τις χρυσαφί λεπτομέρειες και να αναβαθμίζουν οπτικά το θρυλικό Nissan. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το «μπουρί» για εξάτμιση, πίσω αριστερά στον προφυλακτήρα.
Πολλές μετατροπές, λοιπόν, δεν συνοδεύουν τον RB26DETT. Ο εξακύλινδρος bi-turbo εν σειρά των 2.6 λίτρων ήταν στα 280 άλογα και τα 392 Nm, όμως όλοι γνωρίζουμε, πως τα πραγματικά νούμερά του κυμαίνονται στους 330-340 ίππους και πάνω από τα 400 Nm. Η βελτιωσιμότητα του μοτέρ λογικά το έχει ανεβάσει κοντά στα 360-380 άλογα, ακόμα και με αυτές τις λίγες βελτιώσεις που έχει. Το κοντέρ αναγράφει λίγο πάνω από 33.700 χλμ. και τιμή δεν ανακοινώνεται, ωστόσο σίγουρα μιλάμε για δυνατά εξαψήφια ποσά.