Η LaFerrari ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που έβαλε το Μαρανέλο στην υβριδική εποχή. Ατμοσφαιρική και σε mild μορφή, έδειξε το δρόμο για την υπερτροφοδοτούμενη plug-in διάδοχο SF90 Stradale, των 1.000 ίππων. Όμως, επ’ ουδενί, δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τη σύγχρονη αντικαταστάτρια.
Ειδικά όταν συζητήσουμε για τον ήχο, η SF90 ακούει την ξεσηκωτική μελωδία του 6.3 V12 και κλείνει τα αυτιά της, κάνοντας τη σύγκριση με τον δικό της 4.0λιτρο V8 twinturbo. Βέβαια και ο δωδεκακύλινδρος χαίρει ηλεκτρικής συνδρομής, αλλά μέσω συστήματος KERS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 963 άλογα και 900 Nm, με τον ατμοσφαιρικό να παράγει 800 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. (κόφτης στις 9.250 σ.α.λ.) και 700 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,8 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα. Οι Ιταλοί δεν διευκρίνισαν ποτέ πόσο είναι αυτό το «πάνω», όμως την έχουμε δει να φτάνει μέχρι και τα 370 χλμ./ώρα.
Από το Μαρανέλο βγήκαν 499 LaFerrari, με αρχική τιμή στο 1 εκατ. ευρώ. Ως είθισται με τέτοιες υπερ-κατασκευές, μετά από λίγα χρόνια και εφόσον μιλάμε για άριστα συντηρημένο αυτοκίνητο ελάχιστων χιλιομέτρων, η αξία εκτινάσσεται. Η κατακόκκινη μέσα-έξω που θαυμάζουμε, μας έρχεται από το 2014 και με μόλις 333 μίλια (535 χλμ.) στο οδόμετρο. Προφανώς ο ιδιοκτήτης δεν την αγόρασε για να την οδηγεί, αλλά για να βγάλει κέρδος. Το οποίο αναμένεται να φτάσει στο 150%, καθώς η τιμή πώλησης υπολογίζεται σε 3 εκατ. δολάρια (2,5 εκατ. ευρώ)!