Συνήθως, τα supercars και hypercars ξημεροβραδιάζουν στα γκαράζ. Το κλασικό «σύνδρομο της επένδυσης», όπου ονειρικές τετράτροχες δημιουργίες αγοράζονται μόνο και μόνο για να μεταπωληθούν σε υψηλότερη τιμή. Ευτυχώς, η συγκεκριμένη Lamborghini Murcielago του 2004 αποτελεί τη χιλιομετροφάγο εξαίρεση στον γεμάτο φορμόλη κανόνα.
Ανήκει στον Simon George, γνωστό συλλέκτη και εν γένει petrolhead, ο οποίος -όπως δηλώνει περήφανα- αγόρασε τη Murcielago για να την οδηγεί, όχι να την κοιτάει. Και την απέκτησε στο μέγιστο βαθμό «ποθητότητας», τουτέστιν με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το φαντεζί Orange Atlas χρώμα. Αρχικά, όμως, δεν την είχε στα χέρια του. Στην κατοχή του, ναι. Ωστόσο δεν συγκαταλέγονταν στα προσωπικά του αυτοκίνητα, αλλά στο στόλο των ενοικιαζόμενων supercars της επιχείρησής του. Οπότε αρκετές από τις 300.000 μίλια (482.803 χλμ.) που αναγράφει το κοντέρ, είχαν καταγραφεί πριν την αναλάβει προσωπικά. Κάτι, βέβαια, που προσθέτει στο χαρακτήρα της Lambo, καθώς όχι μόνο έχει κάνει πρωτόγνωρα χιλιόμετρα για υπεραυτοκίνητο, αλλά πολλά τα έχει γράψει από διαφορετικούς οδηγούς και μέσα σε πίστα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη μεταχείριση και τη φθορά.
Για να «στρογγυλοποιήσει» το οδόμετρο στην 300άρα, ο George αποφάσισε να κάνει ένα ταξιδάκι μέχρι τη Sant’Agata, στο εργοστάσιο της Lamborghini. Ξεκίνησε από το Χαλ της Αγγλίας, πέρασε στο Ρότερνταμ με ferry boat και συνέχισε μέχρι τον ιταλικό νότο, περνώντας στο μεσοδιάστημα από μερικές φανταστικές διαδρομές των Άλπεων. Κάτω από το διαχρονικό κορμί της Murcielago τώρα, δίνει πνοή ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.2 λίτρων. Με 580 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., 650 Nm στις 5.400 σ.α.λ. και «αντρικό» 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, η τετρακίνητη Ιταλίδα (30-70 η κατανομή) επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,8 δλ. και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα. Μπορείτε να πάρετε μια πολύ καλή γεύση του πώς κινείται, εδώ.