To Toyota Hilux είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες για την αντοχή του στο χρόνο και στη σκληρή χρήση για την οποία προορίζεται, αποτελώντας ένα από τα πιο δημοφιλή pickup σε όλο τον κόσμο. H παροιμιώδης του αξιοπιστία το καθιστά πρώτης τάξεως εργαλείο, ανεξαρτήτως αγοράς και συνθηκών, ενώ πρωταγωνιστεί και στις βελτιώσεις.
Η Arctic Trucks είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό τον τομέα, μετατρέποντας τα Hilux σε «παγοθραυστικά» εδώ και 30 χρόνια. Oι Ισλανδοί φημίζονται για τα ασταμάτητα pick up που δημιουργούν, με ειδίκευση σε αυτό της Toyota. Το συγκεκριμένο είναι νορβηγικής προέλευσης και εξοπλισμένο με όλο το κιτ της Arctic Trucks, που περιλαμβάνει νέα ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, φουσκώματα στα φτερά, σκαλοπάτια, bull bar με 5 συστοιχίες LED (4 κυκλικές, 1 οριζόντια), νέο προφυλακτήρα πίσω με μεγαλύτερο κατώφλι και έναν ευμεγέθη κοτσαδόρο. Πέρα από τα φτερά και τη σιδεριά, αδιαμφισβήτητος «κλέφτης» βλεμμάτων είναι τα πελώρια ελαστικά, σε διάσταση 255/70, που περιβάλλουν 15άρες ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό συναντάμε aftermarket σύστημα πολυμέσων, με navigation και δυνατότητα αναπαραγωγής DVD, για να μας θυμίζει πως το αυτοκίνητο μας έρχεται από το 2006.
Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το «κοντό» συνεργάζονται με τον ντίζελ 2.5 D-4D, σε εργοστασιακή μορφή. Κάτι που σημαίνει πως την κίνηση του «γυμνασμένου» Hilux αναλαμβάνουν 102 ίπποι στις 3.600 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.600 σ.α.λ. Εργοστασιακά, το Hilux ήταν από τα πιο αργά pick up της εποχής, με 18,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 150 χλμ./ώρα. Τώρα, με τους τεράστιους τροχούς και 206.000 χλμ. στο κοντέρ, οι επιδόσεις θα είναι ακόμα χειρότερες. Αλλά μπρος στα κάλλη, τι είναι λίγη αργοπορία παραπάνω. Οι 289.000 κορώνες Νορβηγίας (σημερινή ισοτιμία 27.785 ευρώ) που απαιτούνται για την απόκτησή του πάντως, εγείρουν ενστάσεις.