Η δεύτερη γενιά του Subaru BRZ παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό, οπότε θα περίμενε κάποιος και το νέο Toyota 86 να είναι έτοιμο για πρεμιέρα. Ο Akio Toyoda όμως, έχει τις ενστάσεις του.
Σύμφωνα με το Best Car Web, από το οποίο και τα renderings, ο πρόεδρος της Νο1 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο δεν θέλει το GR 86 (όπως θα ονομάζεται το επόμενο 86) να μοιάζει με αντίγραφο του BRZ στην οδήγηση. Οι Ιάπωνες προσανατολίζονται σε αλλαγές στην κλιμάκωση του κιβωτίου και τη χαρτογράφηση του κινητήρα, προκειμένου να διαφοροποιήσουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης και, ενδεχομένως, να βελτιώσουν περαιτέρω τις επιδόσεις. Η Subaru ήδη έσβησε τη μεγαλύτερη μουτζούρα του προηγούμενου «Toyobaru», αλλάζοντας εξ ολοκλήρου τον κινητήρα προκειμένου να βελτιώσει την απόδοση και τις επιδόσεις.
Ένας τετρακύλινδρος boxer 2.4 λίτρων αναλαμβάνει πλέον τους πίσω τροχούς, τροφοδοτώντας τους με 228 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 249 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένου ότι μιλάμε για αύξηση 15% στην απόδοση, λογικά θα είναι πιο γρήγορο από τα 7,6 δλ. (8,2 το αυτόματο) και τα 226 χλμ./ώρα του προκατόχου. H έκταση και φύση των μετατροπών από την Toyota για το GR 86 δεν έχουν επισημοποιηθεί, αλλά λογικά αν μιλάμε για κοντύτερο κιβώτιο θα πρέπει να περιμένουμε καλύτερη επιτάχυνση.
Η απόφαση του Toyoda λέγεται ότι μεταφέρει την παρουσίαση του νέου 86αριού στα μέσα του 2022, από τα τέλη του ’21 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Να επισημάνουμε πως η «Subarίλα» σκανδαλίζει τον CEO της Toyota μηχανικά. Εμφανισιακά, τα δυο μοντέλα αναμένονται να μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό, όπως και οι προκάτοχοί τους.