Κάθε προηγούμενο απαιτήσεων ξεπέρασε ο κάτοχος μιας BMW 323i E30 του 1985, φτάνοντας να ζητάει σχεδόν 120.000 ευρώ (παρά 10 ευρώ) για να την παραχωρήσει! Όσο σχεδόν κοστίζει στη χώρα μας μια ολοκαίνουργια M3 Sedan (από 123.400 ευρώ), ή αν θέλετε πολύ ακριβότερα από την τιμή της M3 στη Γερμανία (από 71.300 ευρώ).
Το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε πρώτη φορά 37 χρόνια πριν και, ουσιαστικά, δεν κύλησε ποτέ τους τροχούς του. Στο πέρας 4 δεκαετιών το οδόμετρο κατέγραψε μόλις 260 χλμ., κάτι που σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης είχε εξαρχής σκοπό να το χρησιμοποιήσει ως μουσειακό. Παρόλα αυτά προσέθεσε μπάκετ της Recaro και κοντύτερο γρανάζωμα στο 5άρι «dogleg» χειροκίνητο, άσχετα που δεν οδήγησε την 323i ούτε για 300 χλμ. Η αγγελία αναφέρει πως το χρώμα είναι το εργοστασιακό και δεν έχει γίνει η παραμικρή ανακατασκευή, διατηρώντας όλα τα εξαρτήματα πρώτης τοποθέτησης!
Η κατάσταση αμαξώματος, μηχανικών μερών, ταπετσαριών και ταμπλό φαίνεται από τις φωτογραφίες πως είναι σε επίπεδα καινούργιου, με κάθε ίχνος γρατζουνιάς ή έστω μεταχείρισης να λάμπει δια της απουσίας του. Η 37χρονη Βαυαρή μοιάζει σαν να έφυγε χθες από το Μόναχο, έχοντας κάτω από το καπό έναν κινητήρα μεγαλύτερο από εκείνον της θρυλικής M3.Ο M20 αριθμεί 2.3 λίτρα, όπως ο S14 της M3, αλλά απλώνει τη χωρητικότητά του σε 6 κυλίνδρους εν σειρά. Η απόδοση φτάνει τους 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 205 Nm στις 4.000 σ.α.λ., χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 8,9 δλ. και τελική 204 χλμ./ώρα. Πέραν της M3 και της 325is, δηλαδή, ήταν η ταχύτερη E30.
Σήμερα έχει αρκετή ζήτηση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τα επίπεδα της κορυφαίας 3άρας ή, πολύ περισσότερο, των πιο σπάνιων εκδόσεών της (Johnny Cecotto, για παράδειγμα). Παρόλα αυτά, ο πωλητής νομίζει ότι έχει μια τέτοια περίπτωση στα χέρια του. Για κάποιον απροσδιόριστο και ανεξήγητο λόγο, λοιπόν, ζητάει 119.990 ευρώ! Ποσό ασύλληπτο για μη M3 ή σπάνια Alpina E30.