Η Alfa Romeo Giulietta 940, ή αλλιώς η σύγχρονη αναβίωση της ιστορικής Ιταλίδας των 60’s, μας αποχαιρέτησε πριν λίγες μέρες, μετά από 10 χρόνια καριέρας. Υπάρχουν πολλές στις αγγελίες μεταχειρισμένων για όσους δεν την πρόλαβαν καινούργια, μεταξύ αυτών και αρκετές QV. Μία τέτοια, αλλά σε αγωνιστική εκδοχή, ψάχνει αγοραστή.
Η Giulietta TCR είναι ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό, σχεδιασμένο για να συμμετέχει σε διάφορες διοργανώσεις Τουρισμού, μα κυρίως το πρωτάθλημα TCR. Εκεί, καθημερινά χάτσμπακ μετατρέπονται σε οπλικές κατασκευές. Το μικρομεσαίο της Alfa Romeo αποχαιρέτησε κάθε πολυτέλεια και στοιχείο εξοπλισμού, απέκτησε roll cage και ενισχύσεις στο πλαίσιο, φαρδύτερα μετατρόχια, το ανάλογο αμάξωμα που αυτά επιτάσσουν μαζί με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και splitter-αεροτομή.
Κάτω από το φαντασμαγορικό αμάξωμα συναντάμε τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο των 1.742 κ.εκ., σε πολύ ενισχυμένη μορφή. Από τα 235 άλογα έχει φτάσει στα 350, που περνάνε στο δρόμο πάντα μέσω των εμπρός τροχών. Τη μετάδοση της ισχύος πλέον αναλαμβάνει 6άρι σειριακό κιβώτιο, αντί χειροκίνητου, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης διατηρεί το ABS, σε όποιες διοργανώσεις επιτρέπεται η χρήση του. Η συγκεκριμένη Giulietta έχει έγκριση για συμμετοχή στα πρωταθλήματα IMSA Michelin Pilot Series, SRO TC America, SCCA, NASA και Canadian Touring Car Championship. Παρόλα αυτά, το οδόμετρο αναγράφει μόλις 80 χλμ.! Πρακτικά δηλαδή, μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο.
Το οποίο συνοδεύεται από το ανάλογο κοστολόγιο. Η τιμή βρίσκεται στις 180.000 δολάρια (147.766 ευρώ) και πωλείται από αντιπροσωπεία της Ferrari, στο Χιούστον! Στην πίστα πάντως, λίγα τα «αλογάκια» από το Μαρανέλο θα τα βρουν πολύ σκούρα κόντρα στην αγωνιστική Giuletta.