Αυτοκίνητα όπως το Subaru Impreza STI γεννήθηκαν από τους αγώνες. Κάποιες ειδικές και σπάνιες εκδόσεις του, δε, γεννήθηκαν για αυτούς. Το εικονιζόμενο κατάλευκο με τις σιδερένιες ζάντες, ανήκει σε αυτή την εκλεκτή συνομοταξία.
Το Spec C, όπως και τα αντίστοιχα Mitsubishi Lancer Evo RS, ήταν μια «γυμνή» έκδοση, έτοιμη για αγωνιστική χρήση. Οτιδήποτε είχε σχέση με ηλεκτρική άνεση απουσίαζε, η ανάρτηση ήταν πιο σφιχτή, τα φρένα μεγαλύτερα, το βάρος χαμηλότερο κατά 90 κιλά, ενώ απουσίαζαν μέχρι οι 17άρες ζάντες αλουμινίου! Τη θέση τους έπαιρναν 16άρες σιδερένιες, σε ελαστικά 205/55, και στο ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Competition Pack έλειπαν το ABS και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό του DCCD (Driver Control Centre Differential). Στην ουσία, δηλαδή, έπαιρνες το Spec C, του έβγαζες καθίσματα-επενδύσεις-μόνωση, του έβαζες roll cage-πυρόσβεση-ζώνες 6 σημείων και κατέβαινες σε ράλλυ.
H Subaru κατασκεύασε 1.000 μονάδες μεταξύ 2004 και 2005, όλα για την ιαπωνική αγορά. Το συγκεκριμένο είναι από τα τελευταία, έχοντας ταξινομηθεί προς το τέλος του ’05 και αριθμώντας μέχρι σήμερα 60.000 χλμ. Όπως βλέπουμε, είναι εξοπλισμένο με το Competition Pack που εκτός των σιδερένιων ζαντών, προσφέρει επίσης αλουμινένια πόρτα στο χώρο αποσκευών και λεπτότερα τζάμια, προς περαιτέρω μείωση του βάρους. Ο 2λιτρος τούρμπο boxer αποδίδει 280 ίππους και 422 Nm, τροφοδοτώντας κλασικά όλους τους τροχούς μέσω του Symmetrical All Wheel Drive και του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Λόγω μικρότερου βάρους, όμως, οι επιδόσεις είναι σημαντικά καλύτερες από του απλού STI, με 4,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 12,9 δλ. για το 400άρι και τελική 253 χλμ./ώρα (5,3 δλ., 14,1 δλ. και 248 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το κανονικό).
Για να νιώσετε Peter Solberg, απαιτείται η εκταμίευση 33.900 ευρώ και η μετατροπή τους σε λίρες (28.995).